Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ny info kom via e-post. Fyller i det här ifall det finns intresse utanför de som är anmälda eller om någon angett fel e-postadress.

Nummerlappsutdelning på Nordic Wellness/Sportlife Kungsbacka Centrum 06:45

Lämpligt tåg för att hinna fram till detta enl

Och för korta banan börjar nummerlappsutdelning oxå en timma innan, 10:15 på Nordic Wellness Kållered.

Sprang en del av banan idag. Parkerade vid depå 1 i vid sandsjön och sprang banan baklänges, över drumlinen, förbi Grönabur och ned till knipemyst. Vek av banan och rundade sjön medsols, så att jag söder om mysten kom ut på leden igen och nu sprang banan

Hoppsan 🙂

Låter dock precis så vackert och magiskt som det nästan alltid är där.

Sprang banan från första vätskan och upp till Åby idag och visst är det rejält isigt här och var - definitivt skönt med ståldubb just nu även om det finns lättare partier inemellan också. Dock sex grader och regn, det äter duktigt på isen.

Fast det är j

Så här var det på Trailen igår och idag.
Icebug running Sandsjöbacka trail

Var ute i lördags, samma del av banan som förra veckan, dvs från strax syd om Knipemyst och upp till nån kilometer efter Sandjö-depån.

Nu fanns knappt en isfläck kvar, det har töat totalt i plusgrader, regn och blåst. Personligen gillar jag att springa

Spännande!

Oerhört svårt att försöka lägga upp taktik inför detta loppet må jag säga. Kommer man slinta på is eller kommer man pulsa genom bäckar tro.

Eller både och???

Spänningen är oliiiiidlig!