Quote from Funbeat user on 22 December 2012, 20:03Ny info kom via e-post. Fyller i det här ifall det finns intresse utanför de som är anmälda eller om någon angett fel e-postadress.
Nummerlappsutdelning på Nordic Wellness/Sportlife Kungsbacka Centrum 06:45
Lämpligt tåg för att hinna fram till detta enl
Ny info kom via e-post. Fyller i det här ifall det finns intresse utanför de som är anmälda eller om någon angett fel e-postadress.
Nummerlappsutdelning på Nordic Wellness/Sportlife Kungsbacka Centrum 06:45
Lämpligt tåg för att hinna fram till detta enl
Quote from Funbeat user on 23 December 2012, 11:08Och för korta banan börjar nummerlappsutdelning oxå en timma innan, 10:15 på Nordic Wellness Kållered.
Och för korta banan börjar nummerlappsutdelning oxå en timma innan, 10:15 på Nordic Wellness Kållered.
Quote from Funbeat user on 29 December 2012, 23:05Sprang en del av banan idag. Parkerade vid depå 1 i vid sandsjön och sprang banan baklänges, över drumlinen, förbi Grönabur och ned till knipemyst. Vek av banan och rundade sjön medsols, så att jag söder om mysten kom ut på leden igen och nu sprang banan
Sprang en del av banan idag. Parkerade vid depå 1 i vid sandsjön och sprang banan baklänges, över drumlinen, förbi Grönabur och ned till knipemyst. Vek av banan och rundade sjön medsols, så att jag söder om mysten kom ut på leden igen och nu sprang banan
Quote from Funbeat user on 30 December 2012, 00:20Hoppsan 🙂
Låter dock precis så vackert och magiskt som det nästan alltid är där.
Hoppsan 🙂
Låter dock precis så vackert och magiskt som det nästan alltid är där.
Quote from Funbeat user on 30 December 2012, 13:39Sprang banan från första vätskan och upp till Åby idag och visst är det rejält isigt här och var - definitivt skönt med ståldubb just nu även om det finns lättare partier inemellan också. Dock sex grader och regn, det äter duktigt på isen.
Fast det är j
Sprang banan från första vätskan och upp till Åby idag och visst är det rejält isigt här och var - definitivt skönt med ståldubb just nu även om det finns lättare partier inemellan också. Dock sex grader och regn, det äter duktigt på isen.
Fast det är j
Quote from Funbeat user on 30 December 2012, 18:10Så här var det på Trailen igår och idag.
http://tridurance.wordpress.com/2012/12/30/icebug-running-sandsjobacka-trail/
Så här var det på Trailen igår och idag.
Icebug running Sandsjöbacka trail
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 11:32Var ute i lördags, samma del av banan som förra veckan, dvs från strax syd om Knipemyst och upp till nån kilometer efter Sandjö-depån.
Nu fanns knappt en isfläck kvar, det har töat totalt i plusgrader, regn och blåst. Personligen gillar jag att springa
Var ute i lördags, samma del av banan som förra veckan, dvs från strax syd om Knipemyst och upp till nån kilometer efter Sandjö-depån.
Nu fanns knappt en isfläck kvar, det har töat totalt i plusgrader, regn och blåst. Personligen gillar jag att springa
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 13:03Spännande!
Spännande!
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 14:32Oerhört svårt att försöka lägga upp taktik inför detta loppet må jag säga. Kommer man slinta på is eller kommer man pulsa genom bäckar tro.
Oerhört svårt att försöka lägga upp taktik inför detta loppet må jag säga. Kommer man slinta på is eller kommer man pulsa genom bäckar tro.
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 15:42Eller både och???
Spänningen är oliiiiidlig!
Eller både och???
Spänningen är oliiiiidlig!