Quote from Guest on 26 June 2009, 23:04Sveriges semestermånad nummer ett, juli, står för dörren och varför inte passa på att hänge med Funbeat Streak Runners på "semesterstreak"?
Det går alltså ut på att springa (minst) 1 km om dagen, varje dag. Sedan starten i slutet av september förra året
Sveriges semestermånad nummer ett, juli, står för dörren och varför inte passa på att hänge med Funbeat Streak Runners på "semesterstreak"?
Det går alltså ut på att springa (minst) 1 km om dagen, varje dag. Sedan starten i slutet av september förra året
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 23:14"Barfota utan strumpor och skor vill jag streaka idag..." tralalala....Sista fyra dagarna så har jag kört barfotastreak på gräsmattan hemma i trädgården..känns kul men lite ovant. 1 - 2 km har det blivit per dag å så undrar man varför man inte kan gå över
"Barfota utan strumpor och skor vill jag streaka idag..." tralalala....Sista fyra dagarna så har jag kört barfotastreak på gräsmattan hemma i trädgården..känns kul men lite ovant. 1 - 2 km har det blivit per dag å så undrar man varför man inte kan gå över
Quote from Lotta Lindström on 26 June 2009, 23:49Och nu undrar vän av ordning hur snurrig du blev? Eller har du väldigt stor trädgård kanske? 🙂
Och nu undrar vän av ordning hur snurrig du blev? Eller har du väldigt stor trädgård kanske? 🙂
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 23:57Tja en hundra meter lång å typ en sextio bred....ja som en fotbollsplan då...fast kanske lite större....3 300 kvm tror jag? Fram och åter blir man inte snurrigare av än vad man var innan...tror jag??!? Visst har det blivit lite stigar här å där men det sk
Tja en hundra meter lång å typ en sextio bred....ja som en fotbollsplan då...fast kanske lite större....3 300 kvm tror jag? Fram och åter blir man inte snurrigare av än vad man var innan...tror jag??!? Visst har det blivit lite stigar här å där men det sk
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 21:22Kjell, det är väl så nära en streakstreak man kan komma (nakna fötter och många dagar i rad...). Go mannen, go!
Kjell, det är väl så nära en streakstreak man kan komma (nakna fötter och många dagar i rad...). Go mannen, go!
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 20:46Jag brukar också ta en Streak barfota i trädgården ibland fast den bara är på 1000 kv. Springer i en åtta så att man får variation på svängarna. Våran något eftersatta gräsmatta innehåller ganska mycket mossa så den är supermjuk att springa på.
Jag brukar också ta en Streak barfota i trädgården ibland fast den bara är på 1000 kv. Springer i en åtta så att man får variation på svängarna. Våran något eftersatta gräsmatta innehåller ganska mycket mossa så den är supermjuk att springa på.
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 14:01Kjell: Är din fotbollsplan triangelformad? Annars brukar 60x100 = 6000 (förlåt förlåt, men är man matematiklärarbarn så är man) 😉
Kjell: Är din fotbollsplan triangelformad? Annars brukar 60x100 = 6000 (förlåt förlåt, men är man matematiklärarbarn så är man) 😉
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 18:52Alla ni som är sugna på att köra lite roligare träning på sommaren. Testa att göra löpning till en vana när ni är lediga. Då är det ju som lättast att skapa nya vanor och "beroenden". Häng med på streak running (inte ens på sommaren springer vi nakna, bar
Alla ni som är sugna på att köra lite roligare träning på sommaren. Testa att göra löpning till en vana när ni är lediga. Då är det ju som lättast att skapa nya vanor och "beroenden". Häng med på streak running (inte ens på sommaren springer vi nakna, bar
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 20:48Ja å då hoppas jag att Erik Dyrelius är en av dom som direkt anmäler sig...tror att han kommer att älska typ gräsmatte-streaking...?!Hehe..
Du har naturligtvis både rätt å fel Erik....!? Vet du hur stor en korp-fotbollsplan får vara???? Men om man nu tar
Ja å då hoppas jag att Erik Dyrelius är en av dom som direkt anmäler sig...tror att han kommer att älska typ gräsmatte-streaking...?!Hehe..
Du har naturligtvis både rätt å fel Erik....!? Vet du hur stor en korp-fotbollsplan får vara???? Men om man nu tar
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 22:03Zzzzzzz... 😉
Zzzzzzz... 😉