Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSemesterstreak?
You need to log in to create posts and topics.

Kom igen nu Jessie....visa valören..!? Streaka varje dag typ 1 km och detta i åratal.....eller ska du bygga upp dig i åtta månader till?????
Vi har sett larven i vitögat å den fula pulpan hängandes där i FunBeats fönster så nu vill vi se den underbart vac

Jag springer ju redan mer än 1km, men varje dag? Näääääh... *flinar*

Varenda en i Streak-gänget läser ju av dig som ur en öppen bok....jag vill ...men vågar inte...Tja du väljer ju själv om du ska hålla på och hoppa runt med någon km då och då eller bli en riktigt otroligt fräsch å multiladdad "Streak-lady"...Ditt val...vä

jag.. är.. inte... liten... *muttrar*

(förresten så måste man gå ur Streak Walkers om man joinar Streak Runners och det vill jag inte, sådeså!)

Måste man? Vad taskigt av dem! För vår del får du gärna ha "dubbla medborgarskap" så att säga!

Streak Walkers är en jättebra grej å där ska du naturligtvis fortsätta absolut..Du vet ju var vi finns när kokongen brster å dom där underbart färgade fjärilsvingarna breder ut sig...?!
Ref liten flicka...så associerar jag med vad jag utgår ifrån att vår

Okej, vad som fick mig att muttra är väl att dels är jag hyfsat lång (175cm) och dessutom snarare i yngre medelåldern (dvs 37) än någon liten flicka.

Jag skulle nog kunna tänka mig ett kombomedlemskap bara sommaren tar slut nån gång? Det är banne mig för

Oki....bra förklaring. Förlåt "gubb-snacket".....Ska skärpa till mig med det...bombis
Som jag sa förut ....kuta på å i din egen takt...å sluta inte...Du har gjort det skitabra hittills...fortsätt?!;);)

Lusläste StreakWalkersreglerna nu och det var tydligen om man BARA ville springa man skulle byta grupp, så då får vi väl se då i... september eller så. (H)

Hm, missade att jag också blev utmanad där uppe någonstans. Men jag gör som Jessie och duckar tills vidare. Att springa varje dag är lite för ofta för mig och jag tror inte att jag kan vila upp min kropp så mycket den behöver med ett kort pass varje dag.