Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSemesterstreak?
You need to log in to create posts and topics.

Insåg först när svaret kom att jag borde ha stoppa in fler glada gubbar och formulerat mig mjukare! Det kunde ju tas lite för seriöst. Det var inte menat som ett pekfinger i ögat... Sorry! 🙂

Självklart byter jag också om och värmer upp i de flesta fall

Det är lugnt Peter! Du hade tillräckligt många glada gubbar för att din andemening skulle nå fram hit! Kanske _jag_ hade för få? 😉

Joggstreaka ni på, jag tycker att idén är härlig, trots att den inte passar _mig_!

Varför inte testa lite så där i smyg Susanne....ja ingen behöver ju veta något...?! Tänk lite på dom avstånden som du annars går varje dag...kan du streaka dom kanske...?! Tja ni som bor i en storstad kanske tycker att det kan se lite konstigt ut...men s

Jag är en ganska nykläckt streakare (32 dagar) och kan rekommendera det varmt! 🙂
Det är precis som andra här i tråden säger, efter ett tag blir det en så integrerad del av vardagen att det skulle kännas konstigt att låta bli.
Jag kör mina vanliga löptr

Nu löp-streakar ju inte jag. Men jag visste att jag var en Streak Walker på riktigt den dagen då jag hade haft magbesvär som fått mig att passa toaletten i 12 timmar i sträck och ÄNDÅ fick jag in min kilometer före midnatt (även om det var knappt...). (V)

DET är imponerande Jessie! Respekt (t+) 🙂
Än så länge har jag inte behövt tackla några sjukdomar, ska bli intressant att se vad som kommer att bryta streaken så småningom...

Inget Anna! Du kommer att vara frisk och stark i minst 42 år till och gå in på top-streakers-in-the-world-listan med bred marginal...:-)

Men när ni spontanstreakar, hur vet ni att det blir en km?

Antingen springer man i civiliserade trakter med gatunamn, som man lätt kan mäta upp med mätfunktionen här på funbeat..... eller om det inte är möjligt så brukar jag ta det på tid - jag vet ungefär hur fort jag brukar springa tex. en km på och så springer

Samma här. Normaltid plus moms eller med GPSen på armen...