Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 18:21jag vill gå med för juli månad!
jag vill gå med för juli månad!
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 20:25Kul Britta, välkommen! Vi ser fram emot att höra och se din väg mot det totala beroendet...:-)
Kul Britta, välkommen! Vi ser fram emot att höra och se din väg mot det totala beroendet...:-)
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 22:58Två modiga nystreakare är insläppta i gruppen, visst finns det väl fler som vill vara med?
Bara ni hinner springa/har sprungit under morgondagen så släpper jag in er fram till midnatt imorgon!
Två modiga nystreakare är insläppta i gruppen, visst finns det väl fler som vill vara med?
Bara ni hinner springa/har sprungit under morgondagen så släpper jag in er fram till midnatt imorgon!
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 20:00Kom igen nu å testa!!??....vi blir inte sura om ni släpper rubbet efter typ tio dagar..! Det är väl det som Streakandet går ut på...pröva - hänga på - missa - komma tillbaka-missa igen-komma tillbaka igen...å så kanske få till livet så att det av naturlig
Kom igen nu å testa!!??....vi blir inte sura om ni släpper rubbet efter typ tio dagar..! Det är väl det som Streakandet går ut på...pröva - hänga på - missa - komma tillbaka-missa igen-komma tillbaka igen...å så kanske få till livet så att det av naturlig
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 20:17Lyssna på Kjell nu!
Lyssna på Kjell nu!
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 21:49Men alltså, om man inte lyckas, förstör man inte målet då eller går man ur gruppen då?
Men alltså, om man inte lyckas, förstör man inte målet då eller går man ur gruppen då?
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 22:37Karin; Visst "förstör" man målet, men vi tycker att viljan att försöka är viktigare än målet! Är man villig att börja streaka på en gång igen är man välkommen att vara kvar i gruppen, i annat fall får man gå ur och vara hjärtligt välkomme tillbaka när man
Karin; Visst "förstör" man målet, men vi tycker att viljan att försöka är viktigare än målet! Är man villig att börja streaka på en gång igen är man välkommen att vara kvar i gruppen, i annat fall får man gå ur och vara hjärtligt välkomme tillbaka när man
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 22:43Nej, detta är inget för mig hur ni än försöker locka! 🙂
Allt pyssel runt om; byta till träningskläder (icke träningsdagar), värma upp etc för att sen springa _1_km! Och varje dag! Det är lite overkill i mina ögon! 😉
Nej, detta är inget för mig hur ni än försöker locka! 🙂
Allt pyssel runt om; byta till träningskläder (icke träningsdagar), värma upp etc för att sen springa _1_km! Och varje dag! Det är lite overkill i mina ögon! 😉
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 09:54Byta om?
Värma upp?För en km, nej det behöver man inte. Vem värmer upp för att springa ikapp bussen...:-)
Vi har massor av fina historier om 1 km i högklackat, med ryggsäck genom Arlandas terminaler, med cykel och morgontidning i handen, till tåget på
Byta om?
Värma upp?
För en km, nej det behöver man inte. Vem värmer upp för att springa ikapp bussen...:-)
Vi har massor av fina historier om 1 km i högklackat, med ryggsäck genom Arlandas terminaler, med cykel och morgontidning i handen, till tåget på
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 09:58"Byta om?" Ja, jag svettas som en ..... även i vanliga fall!
"Värma upp?För en km, nej det behöver man inte. Vem värmer upp för att springa ikapp bussen..."
Ja, värma upp! skulle jag springa till bussen får jag dras med mina onda benhinnor ett tag! Oc
"Byta om?" Ja, jag svettas som en ..... även i vanliga fall!
"Värma upp?
För en km, nej det behöver man inte. Vem värmer upp för att springa ikapp bussen..."
Ja, värma upp! skulle jag springa till bussen får jag dras med mina onda benhinnor ett tag! Oc