Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSemesterstreak?
You need to log in to create posts and topics.

jag vill gå med för juli månad!

Kul Britta, välkommen! Vi ser fram emot att höra och se din väg mot det totala beroendet...:-)

Två modiga nystreakare är insläppta i gruppen, visst finns det väl fler som vill vara med?

Bara ni hinner springa/har sprungit under morgondagen så släpper jag in er fram till midnatt imorgon!

Kom igen nu å testa!!??....vi blir inte sura om ni släpper rubbet efter typ tio dagar..! Det är väl det som Streakandet går ut på...pröva - hänga på - missa - komma tillbaka-missa igen-komma tillbaka igen...å så kanske få till livet så att det av naturlig

Lyssna på Kjell nu!

Men alltså, om man inte lyckas, förstör man inte målet då eller går man ur gruppen då?

Karin; Visst "förstör" man målet, men vi tycker att viljan att försöka är viktigare än målet! Är man villig att börja streaka på en gång igen är man välkommen att vara kvar i gruppen, i annat fall får man gå ur och vara hjärtligt välkomme tillbaka när man

Nej, detta är inget för mig hur ni än försöker locka! 🙂
Allt pyssel runt om; byta till träningskläder (icke träningsdagar), värma upp etc för att sen springa _1_km! Och varje dag! Det är lite overkill i mina ögon! 😉

Byta om?
Värma upp?

För en km, nej det behöver man inte. Vem värmer upp för att springa ikapp bussen...:-)

Vi har massor av fina historier om 1 km i högklackat, med ryggsäck genom Arlandas terminaler, med cykel och morgontidning i handen, till tåget på

"Byta om?" Ja, jag svettas som en ..... även i vanliga fall!
"Värma upp?

För en km, nej det behöver man inte. Vem värmer upp för att springa ikapp bussen..."

Ja, värma upp! skulle jag springa till bussen får jag dras med mina onda benhinnor ett tag! Oc