Quote from Pernilla Liljegren on 4 May 2010, 10:47Boys with toys.....
Boys with toys.....
Quote from Jonny Persson on 4 May 2010, 10:48Man får nog räkna var och när man vill. 🙂
Men jag gillar att räkna på olika scenarier. Typ, nu gjorde jag senaste kilometern på 3.47, det är 13.295 km kvar, jag har den här tiden nu. Vad blir sluttiden om jag håller den här farten? Vilken fart ska jag
Man får nog räkna var och när man vill. 🙂
Men jag gillar att räkna på olika scenarier. Typ, nu gjorde jag senaste kilometern på 3.47, det är 13.295 km kvar, jag har den här tiden nu. Vad blir sluttiden om jag håller den här farten? Vilken fart ska jag
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 10:50som den nörd man är har jag en app i mobilen som sköter detta! under löpning brukar jag ha svårt att räkna på de flesta tävlingar försöker jag men huvudet är oftast för trött för att räkna rätt.
som den nörd man är har jag en app i mobilen som sköter detta! under löpning brukar jag ha svårt att räkna på de flesta tävlingar försöker jag men huvudet är oftast för trött för att räkna rätt.
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 10:55Springer jag ensam så går den stor del av tiden åt på att räkna ut tider. Det gör att man förtränger en del av plågan och får tiden att gå utan att tänka på att man springer. Bra terapi under löprundan!
Springer jag ensam så går den stor del av tiden åt på att räkna ut tider. Det gör att man förtränger en del av plågan och får tiden att gå utan att tänka på att man springer. Bra terapi under löprundan!
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 10:57Jag räknar inte bara fart, tider och liknande.
Jag räknar allt: träd och människor och adderar ihop dem till en massa konstiga kombinationer. Det bästa är på tävling då jag får räkna siffror på nummerlappar och hitta logiska samband. Lycka är att se t ex
Jag räknar inte bara fart, tider och liknande.
Jag räknar allt: träd och människor och adderar ihop dem till en massa konstiga kombinationer. Det bästa är på tävling då jag får räkna siffror på nummerlappar och hitta logiska samband. Lycka är att se t ex
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 11:01Johanna: Du vinner (t+)
Du är nördigast 🙂
Johanna: Du vinner (t+)
Du är nördigast 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 11:03Ja, Johanna verkar onekligen mest nördig! Aldrig tänkt tanken ens! Däremot så platespottar jag när jag springer. Det gör det hela lite roligare också!
Ja, Johanna verkar onekligen mest nördig! Aldrig tänkt tanken ens! Däremot så platespottar jag när jag springer. Det gör det hela lite roligare också!
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 11:05Tack Peter. Det känns fint att få vinna nåt eftersom jag aldrig vinner några tävlingar 🙂
Tack Peter. Det känns fint att få vinna nåt eftersom jag aldrig vinner några tävlingar 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 11:11platespotta?
platespotta?
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 11:14Man letar bilnummer! Börjar med bilar med siffrorna 001 för att sedan hitta nästa bil med nr 002 osv. Man tar inte hänsyn till bokstäverna. Det finns hemsida där man kan lägga in sina siffror. Sök på platespotting så hittar du det. En beroendeframkallande
Man letar bilnummer! Börjar med bilar med siffrorna 001 för att sedan hitta nästa bil med nr 002 osv. Man tar inte hänsyn till bokstäverna. Det finns hemsida där man kan lägga in sina siffror. Sök på platespotting så hittar du det. En beroendeframkallande