Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 11:49Som du skrev Lars, kanske lite avancerat just nu, men man vet aldrig. Har redan blivit ganska biten. 🙂
Som du skrev Lars, kanske lite avancerat just nu, men man vet aldrig. Har redan blivit ganska biten. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 11:51Bevara hellre känslan av att springa fort, än känslan av att jogga.
Bevara hellre känslan av att springa fort, än känslan av att jogga.
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 11:55Hur ser ett sånt pass ut Magnus?
Hur ser ett sånt pass ut Magnus?
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 12:20Korta intervaller. 200m kanske?
Korta intervaller. 200m kanske?
Quote from Elias Engqvist on 24 March 2011, 12:22Vilket kanske är ungefär samma som han föreslog från början (1 minut)
Vilket kanske är ungefär samma som han föreslog från början (1 minut)
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 12:24Och samma som det jag föreslog ännu innare. Men han frågade ju, så...
Och samma som det jag föreslog ännu innare. Men han frågade ju, så...
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 12:31Mattias, det viktiga är att du är löpsugen och tävlingssugen när du står på startlinjen. Komplicera därför inte till det fram till söndag.
Mattias, det viktiga är att du är löpsugen och tävlingssugen när du står på startlinjen. Komplicera därför inte till det fram till söndag.
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 12:35Det kan bli lite missförstånd med språket ibland eftersom ni förmodligen är vana löpare och använder ett vokabulär som ovana inte alltid förstår. Men sammanfattningsvis så föreslår ni korta intervaller med lite vila emellan verkar det som. Tack för hjälpe
Det kan bli lite missförstånd med språket ibland eftersom ni förmodligen är vana löpare och använder ett vokabulär som ovana inte alltid förstår. Men sammanfattningsvis så föreslår ni korta intervaller med lite vila emellan verkar det som. Tack för hjälpe
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 12:40Själv hade jag tänkt mig ett lätt distanspass idag för att spara benen. Tempot kände jag på i tisdags istället, tror inte kroppen glömmer så snabbt men jag kanske har fel.
Själv hade jag tänkt mig ett lätt distanspass idag för att spara benen. Tempot kände jag på i tisdags istället, tror inte kroppen glömmer så snabbt men jag kanske har fel.
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 12:46Tempot beror i hög grad på hur man är som tävlingsmänniska och vilken tävlingserfarenhet man har. Det är nog vanligare att gå ut för fort på en miltävling än för långsamt.
Tempot beror i hög grad på hur man är som tävlingsmänniska och vilken tävlingserfarenhet man har. Det är nog vanligare att gå ut för fort på en miltävling än för långsamt.