Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 12:48Jag skulle vilja föreslå:
Ut och lufsa i kväll som du känner.På lördag bör du ej starta långsamt,
starta långsammare.
Jag skulle vilja föreslå:
Ut och lufsa i kväll som du känner.
På lördag bör du ej starta långsamt,
starta långsammare.
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 15:56Känns kroppen lite trött så ta dig ett lugnt joggingpass för att "vila" dig i form.
Är du däremot lätt i kroppen så hade jag föreslagit ett snabbdistanspass på 5 km i den fart du tänkt hålla på tävlingen. Naturligtvis med uppvärmning och nerjogg i anslu
Känns kroppen lite trött så ta dig ett lugnt joggingpass för att "vila" dig i form.
Är du däremot lätt i kroppen så hade jag föreslagit ett snabbdistanspass på 5 km i den fart du tänkt hålla på tävlingen. Naturligtvis med uppvärmning och nerjogg i anslu
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 16:16uppv + 6x30s (koordinationslopp) med gångvila tillbaka + 2-3km i tänkt tävlingsfart + nedjogg
uppv + 6x30s (koordinationslopp) med gångvila tillbaka + 2-3km i tänkt tävlingsfart + nedjogg
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 17:37Tackar ödmjukast för alla goda råd, ha det bra alla. 🙂
Tackar ödmjukast för alla goda råd, ha det bra alla. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 18:14Jag sprang mina intervaller igår, imorgon blir det lättpass.
Jag sprang mina intervaller igår, imorgon blir det lättpass.
Quote from Elias Engqvist on 24 March 2011, 18:48Sprang också intervaller igår. Ska springa premiärmilen på söndag em.
Min uppladdning framöver är nog inte den bästa:
I morgon vila, lördag morgon: simning 1h och sen spinning 1h. lördag kväll: Gäster på middag -> sent och ett par glas vin...
Söndag fm:
Sprang också intervaller igår. Ska springa premiärmilen på söndag em.
Min uppladdning framöver är nog inte den bästa:
I morgon vila, lördag morgon: simning 1h och sen spinning 1h. lördag kväll: Gäster på middag -> sent och ett par glas vin...
Söndag fm:
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 18:58Det är bara att bita. 🙂 Lycka till!
Det är bara att bita. 🙂 Lycka till!
Quote from Elias Engqvist on 24 March 2011, 18:59Tack det samma!
Tack det samma!
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 21:26Du får ta det onda med det goda, Christer! 😉 Vad som är vad är upp till läsaren att avgöra.
Du får ta det onda med det goda, Christer! 😉 Vad som är vad är upp till läsaren att avgöra.
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 21:51Vi kanske ska berätta alternativa uppladdningssätt också.
Själv har jag den här veckan kört spyintervaller på löpband kompletterade med hårda styrketräningsintervaller i dubblerade pass. Inga vilodagar (vilket iofs är helt normalt).
Idag har jag öppnat
Vi kanske ska berätta alternativa uppladdningssätt också.
Själv har jag den här veckan kört spyintervaller på löpband kompletterade med hårda styrketräningsintervaller i dubblerade pass. Inga vilodagar (vilket iofs är helt normalt).
Idag har jag öppnat