Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 06:39Mikael.
Du borde spärras in.
Åtminstone borde du censureras.
Vad är det för skit du försöker lura i andra.
25 km = ett halvt långpass.
Mängd är jättefarligt.😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉
Mikael.
Du borde spärras in.
Åtminstone borde du censureras.
Vad är det för skit du försöker lura i andra.
25 km = ett halvt långpass.
Mängd är jättefarligt.
😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 06:50Det finns säkert lika många uppladdningssätt inför ett lopp som det finns löpare. Personligen blir jag ofta så otroligt seg i benen efter en vilodag att jag har insett att det måste till ett litet myspass dagen före om det ska funka för mig.
Däremot bruk
Det finns säkert lika många uppladdningssätt inför ett lopp som det finns löpare. Personligen blir jag ofta så otroligt seg i benen efter en vilodag att jag har insett att det måste till ett litet myspass dagen före om det ska funka för mig.
Däremot bruk
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 06:51Vad fint att ni får berätta hur dukltiga ni är på att springa långt - i den här tråden också - men TS ville ha hjälp för att göra ett bra millopp. Tycklern ni verkligen det är en bra idé då att jogga några mil dagarna innan?
Vad fint att ni får berätta hur dukltiga ni är på att springa långt - i den här tråden också - men TS ville ha hjälp för att göra ett bra millopp. Tycklern ni verkligen det är en bra idé då att jogga några mil dagarna innan?
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 07:04Ni andra har ju blandat in intervaller.
Hur dumt är inte det?
Sista veckan.
Tror ni han avser att vinna loppet?Killen kommer att klara sig alldeles utmärkt.
Han funderar nog, men känner sig själv tillräckligt bra
för att göra det som passar honom.
Ni andra har ju blandat in intervaller.
Hur dumt är inte det?
Sista veckan.
Tror ni han avser att vinna loppet?
Killen kommer att klara sig alldeles utmärkt.
Han funderar nog, men känner sig själv tillräckligt bra
för att göra det som passar honom.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 07:06Jessie.
Du tycks trivas.
Kanon. (t+)
Jessie.
Du tycks trivas.
Kanon. (t+)
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 08:59och hur mycket är tillräcklig "tension"enligt länken; hajjade inte riktigt all engelska tror jag
är det samma som träningsvärk eller bara så att det spritter i benen litevad gör man om man dragit på sig värk och stelhet idag och ämnar springa tävlingen
och hur mycket är tillräcklig "tension"enligt länken; hajjade inte riktigt all engelska tror jag
är det samma som träningsvärk eller bara så att det spritter i benen lite
vad gör man om man dragit på sig värk och stelhet idag och ämnar springa tävlingen
Quote from Elias Engqvist on 25 March 2011, 09:06Idealet på lördag skulle jag tycka vore uppvärmning och sen några stegringslopp. Precis lagom så att man är sugen på att springa mera...då lägger man av!
Idealet på lördag skulle jag tycka vore uppvärmning och sen några stegringslopp. Precis lagom så att man är sugen på att springa mera...då lägger man av!
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 10:31+1 på Christer, ev fredagen innan.
K-G, han vill väl göra så bra lopp som möjligt? Då förbereder man sig så bra som möjligt.
+1 på Christer, ev fredagen innan.
K-G, han vill väl göra så bra lopp som möjligt? Då förbereder man sig så bra som möjligt.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 10:45Det blev uppv. 2.5 km, 6x2 minutare med 150-155 i puls däremellan 1 minut joggvila, nedjogg 10 min. Tyckte det räckte. Detta får bli en lärovecka inför Göteborgsvarvet. 🙂
Det blev uppv. 2.5 km, 6x2 minutare med 150-155 i puls däremellan 1 minut joggvila, nedjogg 10 min. Tyckte det räckte. Detta får bli en lärovecka inför Göteborgsvarvet. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 12:04Christoffer: Om jag var du och lite stel i kroppen idag så skulle jag nog faktiskt ta och dra till närmaste badhus och simma lite. Uppmjukande och icke-knä-påfrestande. Har de dessutom en sån galet varm och bra bubbelpool som mitt badhus har så vore du at
Christoffer: Om jag var du och lite stel i kroppen idag så skulle jag nog faktiskt ta och dra till närmaste badhus och simma lite. Uppmjukande och icke-knä-påfrestande. Har de dessutom en sån galet varm och bra bubbelpool som mitt badhus har så vore du at