Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelSka man ta med sig något att äta …
You need to log in to create posts and topics.

"Man har ju hört att man ska äta något precis efter eller under ett tränings-pass för att musklerna ska utvecklas. Men vad ska man isåfall äta och hur långt efter träningspasset kan man vänta? Går det bra med en vanlig banan eller är det bättre att äta (o

Anders, att kalla en annan synpunkt för BS är väl knappast ett bra sätt att lära sig mer om träning? Men visst, fortsätt att drick sportdryck på träningarna du.

Fråga vilka som har vunnit cykeltävlingar och lyssna sedan på dom. Det brukar vara en bra taktik.

David: Har du för åsikt att tävla, lyssna på fp david,
har du inte det, lyssna på någon annan.

eller så kan man gissa med Garry.

Edit tycker att det borde stå missa istället för gissa.
Jag tycker att bägge verkar passa.

Absolut. Jag kan vidarebifoga era tel.nr till Garry om så önskas.

Har han också missat hela målet? Det är kanske så med stolpskott.

😉 så länge du är med i matchen vill man vara så långt från målet som möjligt.

Sorry Stefan om jag dissade med mitt bs. Kunde och kan fortfarande inte förstå hur träning kan bli mer effektiv med energiunderskott. Borde inte lagt mig i.
Ser bara på mig själv så tappar jag om jag inte tillför något om jag har pass över två-tre timmar.

Maria T du skrev att mazariner var det bästa. Får man fråga varför? Kan det vara att det är mycket kolhydrater? Men då borde det funka med lite vad som helst egentligen. Bara det innehåller energi och kanske någon slags av mättnad. Har jag fattat saken rä