Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 08:46"Man har ju hört att man ska äta något precis efter eller under ett tränings-pass för att musklerna ska utvecklas. Men vad ska man isåfall äta och hur långt efter träningspasset kan man vänta? Går det bra med en vanlig banan eller är det bättre att äta (o
"Man har ju hört att man ska äta något precis efter eller under ett tränings-pass för att musklerna ska utvecklas. Men vad ska man isåfall äta och hur långt efter träningspasset kan man vänta? Går det bra med en vanlig banan eller är det bättre att äta (o
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 09:15Anders, att kalla en annan synpunkt för BS är väl knappast ett bra sätt att lära sig mer om träning? Men visst, fortsätt att drick sportdryck på träningarna du.
Anders, att kalla en annan synpunkt för BS är väl knappast ett bra sätt att lära sig mer om träning? Men visst, fortsätt att drick sportdryck på träningarna du.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 10:10Fråga vilka som har vunnit cykeltävlingar och lyssna sedan på dom. Det brukar vara en bra taktik.
Fråga vilka som har vunnit cykeltävlingar och lyssna sedan på dom. Det brukar vara en bra taktik.
Quote from Lena O on 14 November 2011, 10:19David: Har du för åsikt att tävla, lyssna på fp david,
har du inte det, lyssna på någon annan.
David: Har du för åsikt att tävla, lyssna på fp david,
har du inte det, lyssna på någon annan.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 11:00eller så kan man gissa med Garry.
Edit tycker att det borde stå missa istället för gissa.
Jag tycker att bägge verkar passa.
eller så kan man gissa med Garry.
Edit tycker att det borde stå missa istället för gissa.
Jag tycker att bägge verkar passa.
Quote from Lena O on 14 November 2011, 11:27Absolut. Jag kan vidarebifoga era tel.nr till Garry om så önskas.
Absolut. Jag kan vidarebifoga era tel.nr till Garry om så önskas.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 11:32Har han också missat hela målet? Det är kanske så med stolpskott.
Har han också missat hela målet? Det är kanske så med stolpskott.
Quote from Lena O on 14 November 2011, 11:45😉 så länge du är med i matchen vill man vara så långt från målet som möjligt.
😉 så länge du är med i matchen vill man vara så långt från målet som möjligt.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 15:12Sorry Stefan om jag dissade med mitt bs. Kunde och kan fortfarande inte förstå hur träning kan bli mer effektiv med energiunderskott. Borde inte lagt mig i.
Ser bara på mig själv så tappar jag om jag inte tillför något om jag har pass över två-tre timmar.
Sorry Stefan om jag dissade med mitt bs. Kunde och kan fortfarande inte förstå hur träning kan bli mer effektiv med energiunderskott. Borde inte lagt mig i.
Ser bara på mig själv så tappar jag om jag inte tillför något om jag har pass över två-tre timmar.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 15:29Maria T du skrev att mazariner var det bästa. Får man fråga varför? Kan det vara att det är mycket kolhydrater? Men då borde det funka med lite vad som helst egentligen. Bara det innehåller energi och kanske någon slags av mättnad. Har jag fattat saken rä
Maria T du skrev att mazariner var det bästa. Får man fråga varför? Kan det vara att det är mycket kolhydrater? Men då borde det funka med lite vad som helst egentligen. Bara det innehåller energi och kanske någon slags av mättnad. Har jag fattat saken rä