Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 15:36Ja, det kan inte vara svårt eftersom du kom inte så långt när du provade i motionärsklassen på Östgöta.
Mazariner har en bra blandning av fett, långsamma o snabba kolhydrater.
Ja, det kan inte vara svårt eftersom du kom inte så långt när du provade i motionärsklassen på Östgöta.
Mazariner har en bra blandning av fett, långsamma o snabba kolhydrater.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 16:02Train low compete high är väl inte helt nytt precis.
Bengt Saltin bla. är väl rätt inne på det."- Budskapet kan kort sammanfattas: Train low - compete high. Det vill säga, det är bättre att träna med låga glykogennivåer i kroppen, och att inte äta elle
Train low compete high är väl inte helt nytt precis.
Bengt Saltin bla. är väl rätt inne på det.
"- Budskapet kan kort sammanfattas: Train low - compete high. Det vill säga, det är bättre att träna med låga glykogennivåer i kroppen, och att inte äta elle
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 16:07Cyklister kör oftast endast ett pass men det brukar ta några timmar att genomföra.
Cyklister kör oftast endast ett pass men det brukar ta några timmar att genomföra.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 16:38Som vanligt går åsikterna isär.
Varför inte prova själv och se vad som fungerar för dig?
Prova att cykla en längre sträcka och drick bara vatten.
Efter en drygt en 1 timme börjar dina glukogendepåer i musklerna ta slut.
Känn efter hur det känns.Klara
Som vanligt går åsikterna isär.
Varför inte prova själv och se vad som fungerar för dig?
Prova att cykla en längre sträcka och drick bara vatten.
Efter en drygt en 1 timme börjar dina glukogendepåer i musklerna ta slut.
Känn efter hur det känns.
Klara
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 16:56Förhoppningsvis är det glykogendepåer om de är invärtes. Glukosen brukar finnas i bakverken.
Det kan vara svårt med utvärderingen om man inte vet vad man gör eller borde gorde.
Förhoppningsvis är det glykogendepåer om de är invärtes. Glukosen brukar finnas i bakverken.
Det kan vara svårt med utvärderingen om man inte vet vad man gör eller borde gorde.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 16:59Bakvärk har jag haft, ska testa bakverk. Mazariner, det låter det.
Bakvärk har jag haft, ska testa bakverk. Mazariner, det låter det.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 17:19Mycket intressanta länkar P. Tack!
Mycket intressanta länkar P. Tack!
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 19:09Tack för tipsen längtar till våren nu så jag kan testa att cykla riktigt långt (detta var min första säsong så jag cyklade ca 3-8mil). Men om man nu skulle få för sig att köpa en protein-kaka, är det isåfall åldersgräns på det?
Tack för tipsen längtar till våren nu så jag kan testa att cykla riktigt långt (detta var min första säsong så jag cyklade ca 3-8mil). Men om man nu skulle få för sig att köpa en protein-kaka, är det isåfall åldersgräns på det?
Quote from Anders Wallerstedt on 14 November 2011, 22:22Fråga sedan tandläkaren vad de tycker om sportdryck, under träning (t-).
Träna med vatten, det är det bästa. Lång pass(3+h), ta med smörgås, bullar, mazariner, pannkakor eller något annat gött, käka när du kommer hem.
Inför tävlingar, där du tänker käka
Fråga sedan tandläkaren vad de tycker om sportdryck, under träning (t-).
Träna med vatten, det är det bästa. Lång pass(3+h), ta med smörgås, bullar, mazariner, pannkakor eller något annat gött, käka när du kommer hem.
Inför tävlingar, där du tänker käka
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 22:29Det är inte alla sportdrycker som är sockerbaserade.. Vitargo är tex stärkelsebaserad och jag tror inte den skadar tänderna 🙂 Å andra sidan så verkar det vara rätt många som den får magen att krångla för.
Det är inte alla sportdrycker som är sockerbaserade.. Vitargo är tex stärkelsebaserad och jag tror inte den skadar tänderna 🙂 Å andra sidan så verkar det vara rätt många som den får magen att krångla för.