Quote from mårten jansson on 16 January 2008, 22:38Med den hastigheten skulle du överhuvudtaget inte springa brevid mig särskilt länge... 🙂
Med den hastigheten skulle du överhuvudtaget inte springa brevid mig särskilt länge... 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 16 January 2008, 22:51inte mig heller 😛 (#)
inte mig heller 😛 (#)
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 22:54Grattis 🙂
Du är snabb du, så snabb skulle jag också vilja bli...
Grattis 🙂
Du är snabb du, så snabb skulle jag också vilja bli...
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 22:59Ok, men det finns ju inget luftmotstånd på löpband... Det är ju "bara" arbetet med att lyfta kroppen uppåt och framåt som man utför på löpband.
Jag får ta och testa löpband nästa gång jag är på gymmet, så jag får se hur mycket luftmotståndet spelar in. Ä
Ok, men det finns ju inget luftmotstånd på löpband... Det är ju "bara" arbetet med att lyfta kroppen uppåt och framåt som man utför på löpband.
Jag får ta och testa löpband nästa gång jag är på gymmet, så jag får se hur mycket luftmotståndet spelar in. Ä
Quote from Fredric Lagerström on 16 January 2008, 23:01Jag sitter här o tycker lite synd om löpbandsapparaten. Blev den inte överhettad??
😉 Grattis Anders!
Jag sitter här o tycker lite synd om löpbandsapparaten. Blev den inte överhettad??
😉 Grattis Anders!
Quote from Fredric Lagerström on 16 January 2008, 23:05Jo, Rasmus jag var ute o sprang idag. Det var kul som bara den!
Höll på att blåsa ner i spat vid Stenungstorg men jag placera mej som en kil mellan vinden och... eeehhh ja mej själv. Hualigen va de blåste!
Jo, Rasmus jag var ute o sprang idag. Det var kul som bara den!
Höll på att blåsa ner i spat vid Stenungstorg men jag placera mej som en kil mellan vinden och... eeehhh ja mej själv. Hualigen va de blåste!
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 23:08Tack alla! Jag har bloggat lite om denna för mig underbara upplevelse 😀
Men precis som Rasmus säger är det ju lite fusk på löpband så det är givetvis endast löpbands-PB. Det är ändå ett formbesked och jag körde med 1% lutning för att kompensera lite för
Tack alla! Jag har bloggat lite om denna för mig underbara upplevelse 😀
Men precis som Rasmus säger är det ju lite fusk på löpband så det är givetvis endast löpbands-PB. Det är ändå ett formbesked och jag körde med 1% lutning för att kompensera lite för
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 23:11lysande anders.
särskilt som man på löpband har svårare att få naturlig rörlighet i överkroppen det blir lite bökigare att utnytja hela kroppen.
grattis
lysande anders.
särskilt som man på löpband har svårare att få naturlig rörlighet i överkroppen det blir lite bökigare att utnytja hela kroppen.
grattis
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 23:13Och Jessica...givetvis körde jag i mina oranga vackra lättsiktskor med fokus att landa på framfoten och hålla hög höft! 🙂
Och Jessica...givetvis körde jag i mina oranga vackra lättsiktskor med fokus att landa på framfoten och hålla hög höft! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 23:16bra bra.
men det där med hög höft behöver jag nog en närmare förklaring till.
för mig är det grund hålningen (mitt i örat, axel höft knä, fotknöl) fast med den lutningen i luften.
bra bra.
men det där med hög höft behöver jag nog en närmare förklaring till.
för mig är det grund hålningen (mitt i örat, axel höft knä, fotknöl) fast med den lutningen i luften.