Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSka vi börja "Klocka" en-milaren
You need to log in to create posts and topics.

Med den hastigheten skulle du överhuvudtaget inte springa brevid mig särskilt länge... 🙂

inte mig heller 😛 (#)

Grattis 🙂

Du är snabb du, så snabb skulle jag också vilja bli...

Ok, men det finns ju inget luftmotstånd på löpband... Det är ju "bara" arbetet med att lyfta kroppen uppåt och framåt som man utför på löpband.

Jag får ta och testa löpband nästa gång jag är på gymmet, så jag får se hur mycket luftmotståndet spelar in. Ä

Jag sitter här o tycker lite synd om löpbandsapparaten. Blev den inte överhettad??
😉 Grattis Anders!

Jo, Rasmus jag var ute o sprang idag. Det var kul som bara den!
Höll på att blåsa ner i spat vid Stenungstorg men jag placera mej som en kil mellan vinden och... eeehhh ja mej själv. Hualigen va de blåste!

Tack alla! Jag har bloggat lite om denna för mig underbara upplevelse 😀

Men precis som Rasmus säger är det ju lite fusk på löpband så det är givetvis endast löpbands-PB. Det är ändå ett formbesked och jag körde med 1% lutning för att kompensera lite för

lysande anders.
särskilt som man på löpband har svårare att få naturlig rörlighet i överkroppen det blir lite bökigare att utnytja hela kroppen.
grattis

Och Jessica...givetvis körde jag i mina oranga vackra lättsiktskor med fokus att landa på framfoten och hålla hög höft! 🙂

bra bra.
men det där med hög höft behöver jag nog en närmare förklaring till.
för mig är det grund hålningen (mitt i örat, axel höft knä, fotknöl) fast med den lutningen i luften.