Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 13:10eller så kan man inte få ut mer av en halvsliten kropp-knopp?
eller så kan man inte få ut mer av en halvsliten kropp-knopp?
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 13:34Om man inte tränar som elit så behöver man väl inte vila som elit heller?
Med det sagt så tror jag inte jag någonsin haft ett år utan minst 2 veckor utan träning. Men jag har helt klart blivit en bättre löpare sedan jag slutade ha halvårs uppehåll utan s
Om man inte tränar som elit så behöver man väl inte vila som elit heller?
Med det sagt så tror jag inte jag någonsin haft ett år utan minst 2 veckor utan träning. Men jag har helt klart blivit en bättre löpare sedan jag slutade ha halvårs uppehåll utan s
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 13:42Skriver man någonting i denna tråd åker man väl på en skada, så jag låter bli 😉
David: Sliten/Slö osv blir jag om jag inte får ta mina återhämtningspass. De är en förutsättning för att jag ska komma ur zombiestadiet man annars är i under hela förmiddag
Skriver man någonting i denna tråd åker man väl på en skada, så jag låter bli 😉
David: Sliten/Slö osv blir jag om jag inte får ta mina återhämtningspass. De är en förutsättning för att jag ska komma ur zombiestadiet man annars är i under hela förmiddag
Quote from Catharina Brattlin on 5 May 2010, 14:07Kom faktiskt på att jag vilar från träningen en vecka varje år, och har så gjort sen 1994.
Den veckan åker jag utför och dricker glüwein. 🙂
Kom faktiskt på att jag vilar från träningen en vecka varje år, och har så gjort sen 1994.
Den veckan åker jag utför och dricker glüwein. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 22:19Jag har sprungit sen tidiga tonåren, med tre längre avbrott för barnafödande. Jag har inga löpningsrelaterade skador. Däremot har jag en del andra problem som hindrar mig i min idrottsutövning, men det är ju inte löpningens fel. 🙂
Nu har jag t ex inte
Jag har sprungit sen tidiga tonåren, med tre längre avbrott för barnafödande. Jag har inga löpningsrelaterade skador. Däremot har jag en del andra problem som hindrar mig i min idrottsutövning, men det är ju inte löpningens fel. 🙂
Nu har jag t ex inte
Quote from Jan Lundquist on 6 May 2010, 08:37Klart man kan springa med kryckor. Massor av folk springer ju med stavar och det är väl ungefär samma sak?!
Klart man kan springa med kryckor. Massor av folk springer ju med stavar och det är väl ungefär samma sak?!
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 08:42K-G kan hålla i en kurs.
K-G kan hålla i en kurs.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 08:44Hmm, vet inte om den här tråden utvecklade sig som jag hoppades 🙁
Jag kanske får sänka ribban och vara glad om det finns folk som är mer oskadade än skadade, i så fallet kvalar jag nog in, fast med tvekan beroende på vad som räknas som skadad.Att löpa
Hmm, vet inte om den här tråden utvecklade sig som jag hoppades 🙁
Jag kanske får sänka ribban och vara glad om det finns folk som är mer oskadade än skadade, i så fallet kvalar jag nog in, fast med tvekan beroende på vad som räknas som skadad.
Att löpa
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 09:10Kanske så att löpning är lätt, men livet svårt. 🙂 Mycket av skadorna är ju inte löprelaterade trots allt.....
Kanske så att löpning är lätt, men livet svårt. 🙂 Mycket av skadorna är ju inte löprelaterade trots allt.....
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 09:12Man får väl skilja på skada och skada, tycker jag. Det jobbiga och tråkiga är skador som uppstår som en konsekvens av själva löpningen, antingen det är benhinneinflammation, plantar f., eller något annat jävelskap.
Att man däremot går sönder av att ramla
Man får väl skilja på skada och skada, tycker jag. Det jobbiga och tråkiga är skador som uppstår som en konsekvens av själva löpningen, antingen det är benhinneinflammation, plantar f., eller något annat jävelskap.
Att man däremot går sönder av att ramla