Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 09:13Stig: du hann före och uttryckte det betydligt mer koncist...
Stig: du hann före och uttryckte det betydligt mer koncist...
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 09:18Less is more .... 😉
Skulle just nu vilja ut och springa, men har antagligen någon allergi som gör att jag blir öronbedövande trött. Trodde det var en förkylning, men den kan knappast ha hållit på i 6 veckor.
Sover 10-12 timmar varje natt, men skulle fö
Less is more .... 😉
Skulle just nu vilja ut och springa, men har antagligen någon allergi som gör att jag blir öronbedövande trött. Trodde det var en förkylning, men den kan knappast ha hållit på i 6 veckor.
Sover 10-12 timmar varje natt, men skulle fö
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 09:22Ja du Peter, det är inte lätt att få insändare att hålla sig till det man själv hoppas skall dimpa ner.
Min solskenshistoria är ju raka motsatsen:
Tack vare väl många skador så har jag nu lufsat 29 år i ett sträck.
Ett avbrott i 5 månader 2001, då jag fi
Ja du Peter, det är inte lätt att få insändare att hålla sig till det man själv hoppas skall dimpa ner.
Min solskenshistoria är ju raka motsatsen:
Tack vare väl många skador så har jag nu lufsat 29 år i ett sträck.
Ett avbrott i 5 månader 2001, då jag fi
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 09:24Jess! Nu platsar även jag i denna tråd! Har satsat på redigt regelbunden löpträning tre ggr/vecka sen i augusti 2009 men har åkt på 3-4 muskelbristningar/sträckningar sen dess. 8-12 veckors rehab av totalt 28 veckor innebär ju trots allt skadefrihet under
Jess! Nu platsar även jag i denna tråd! Har satsat på redigt regelbunden löpträning tre ggr/vecka sen i augusti 2009 men har åkt på 3-4 muskelbristningar/sträckningar sen dess. 8-12 veckors rehab av totalt 28 veckor innebär ju trots allt skadefrihet under
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 09:38Från 13 års ålder, 16 års skadefri terränglöpning alltid i tävlingstempo, följt av 11 års marathonträning med halvårslånga uppehåll varje år pga alltför fartglad mängdträning. Sedan 4 år skadefritt, följt av 7 månader ryggskada som avslutade seriösare trä
Från 13 års ålder, 16 års skadefri terränglöpning alltid i tävlingstempo, följt av 11 års marathonträning med halvårslånga uppehåll varje år pga alltför fartglad mängdträning. Sedan 4 år skadefritt, följt av 7 månader ryggskada som avslutade seriösare trä
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 09:41Ja då platsar väl jag oxo i denna tråd. Har reggat mina framfarter sedan 2009-01-01 och det har ju varit en hel del mindre och större skavanker under tiden som gått...men sprungit minst 1 km om dagen det har jag i alla fall gjort.(FunBeat Streak Runner.).
Ja då platsar väl jag oxo i denna tråd. Har reggat mina framfarter sedan 2009-01-01 och det har ju varit en hel del mindre och större skavanker under tiden som gått...men sprungit minst 1 km om dagen det har jag i alla fall gjort.(FunBeat Streak Runner.).
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 09:41Erik: (t+)
Det får man vara nöjd med.
Erik: (t+)
Det får man vara nöjd med.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 10:29Jag har sprungit sen 2005 och sakta ökat löpmängden. De senast åren har jag sprungit 8-11 mil i veckan beroende på var i min träning jag befinner mig och jag har aldrig varit skadad. Jag har haft perioder då jag tagit det lugnare: lite stel och öm i foten
Jag har sprungit sen 2005 och sakta ökat löpmängden. De senast åren har jag sprungit 8-11 mil i veckan beroende på var i min träning jag befinner mig och jag har aldrig varit skadad. Jag har haft perioder då jag tagit det lugnare: lite stel och öm i foten
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 11:27Jenny: Låter som en imponerande mängd och skadefrihet. Du har antingen väldigt bra anlag eller gör något väldigt rätt.
Jenny: Låter som en imponerande mängd och skadefrihet. Du har antingen väldigt bra anlag eller gör något väldigt rätt.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 12:04Har sprungit sedan barnsben och har 1,10 som bäst på halvmara, hade då inga större skavanker under min karriär.är i dag 53 år. Råkade ut för en svår olycka 1999 och hade ett svårt sargat ben i 5 år. Försökte springa några hundra meter men det var omöjligt
Har sprungit sedan barnsben och har 1,10 som bäst på halvmara, hade då inga större skavanker under min karriär.är i dag 53 år. Råkade ut för en svår olycka 1999 och hade ett svårt sargat ben i 5 år. Försökte springa några hundra meter men det var omöjligt