Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 18:54Här är en annan variant om man vill köra lite armar samtidigt:
bild:www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=69a7cfb9a2d947869573540f607700ce.jpg&Size=
Här är en annan variant om man vill köra lite armar samtidigt:
bild:www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=69a7cfb9a2d947869573540f607700ce.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 19:20Idag gjorde det ont som fan - ont som i "jag bryter". Så jag stoppade tidsuret och bestämde mig för att gå hem barfota. Men så ändrade jag mig och gjorde en väldigt väldigt lös snörning istället. Då blev skon betydligt skönare så jag kunde fullfölja passe
Idag gjorde det ont som fan - ont som i "jag bryter". Så jag stoppade tidsuret och bestämde mig för att gå hem barfota. Men så ändrade jag mig och gjorde en väldigt väldigt lös snörning istället. Då blev skon betydligt skönare så jag kunde fullfölja passe
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 19:46Joachim, om snörningen är problemet kan jag rekommendera sk Lydiard lacing: http://www.lydiardfoundation.org/training/lacingthelydiardway.aspx Om du snörar skorna så kan du dra åt så att foten inte åker runt i skon utan att skapa tryck på ställen där det
Joachim, om snörningen är problemet kan jag rekommendera sk Lydiard lacing: http://www.lydiardfoundation.org/training/lacingthelydiardway.aspx Om du snörar skorna så kan du dra åt så att foten inte åker runt i skon utan att skapa tryck på ställen där det
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 19:55Mitt ena par plågade fotens utsida i 15 mil. Det andra fick jag angripa med sprättnål och utlästningsblock för att kunna springa utan självmordstankar. Nu är båda paren jättebra. Så enligt min erfarenhet ska skor kännas förjävliga från början.
Mitt ena par plågade fotens utsida i 15 mil. Det andra fick jag angripa med sprättnål och utlästningsblock för att kunna springa utan självmordstankar. Nu är båda paren jättebra. Så enligt min erfarenhet ska skor kännas förjävliga från början.
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 19:58olle: tack, det skall jag testa!
olle: tack, det skall jag testa!