Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 00:12körde 3 varv här idag igen. liten tradition kanske? riktigt bra träning inför gbg marathon. putsade till totaltiden till 2:09, med jämnare splittar: 42.30 42.20 och 44.10. Dessutom mycket bättre känsla och kände mig riktigt stark i slutet!
körde 3 varv här idag igen. liten tradition kanske? riktigt bra träning inför gbg marathon. putsade till totaltiden till 2:09, med jämnare splittar: 42.30 42.20 och 44.10. Dessutom mycket bättre känsla och kände mig riktigt stark i slutet!
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 06:57Om jag skulle gjort detta skulle jag liknat följande Bild:www.foreningenylva.org/forums/style_emoticons/default/nurgle.gif efteråt
Om jag skulle gjort detta skulle jag liknat följande Bild:www.foreningenylva.org/forums/style_emoticons/default/nurgle.gif efteråt
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 08:06Antar att du skall en bit under 3h på GBG marathon, eller? 🙂
Antar att du skall en bit under 3h på GBG marathon, eller? 🙂
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 23:39hoppas på sub 2.48 i första hand. sub 2.45 i andra hand
hoppas på sub 2.48 i första hand. sub 2.45 i andra hand
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 13:2049:30 idag. Det har krävt en hel del jobb för att komma dit men med en kompetent hare gick det vägen att komma under 50 vilket var målet för året(V). Min höjdmätare visar 151 meter i stigning.
49:30 idag. Det har krävt en hel del jobb för att komma dit men med en kompetent hare gick det vägen att komma under 50 vilket var målet för året(V). Min höjdmätare visar 151 meter i stigning.
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 19:4543:30, blev lite besviken då det kändes som det gick fortare. Siktar på sub 41 till sommaren.
43:30, blev lite besviken då det kändes som det gick fortare. Siktar på sub 41 till sommaren.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 17:01Snart dags att premiärkuta denna fina slinga i år. Nån som vet hur underlaget är för närvarande?
Snart dags att premiärkuta denna fina slinga i år. Nån som vet hur underlaget är för närvarande?
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 18:10Tämligen ospringbar, däremot går det förmodligen fortfarande bra att åka skidor på den. Du får nog vänta några veckor till innan isen och snön är borta på hela milen.
Tämligen ospringbar, däremot går det förmodligen fortfarande bra att åka skidor på den. Du får nog vänta några veckor till innan isen och snön är borta på hela milen.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 15:4145:07, Årspremiär på skatåsmilen. Sedan senaste gången jag sprang den som var någon gång under förra hösten har nytt grus lagts ut på många av de ställen där det tidigare var lera och rötter. Underlaget var riktigt fint och söndagskvällen likaså. Fin tid
45:07, Årspremiär på skatåsmilen. Sedan senaste gången jag sprang den som var någon gång under förra hösten har nytt grus lagts ut på många av de ställen där det tidigare var lera och rötter. Underlaget var riktigt fint och söndagskvällen likaså. Fin tid
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 10:18Första gången jag testade så gick ut lite försiktigt di jag inte visste hur spåret såg ut, och efter att ha cyklat 7,5km dit. Blev 58:35.
Är det någon som har koll på om 3 varv på skatåsmilen är jämförbart med Lidingö vad de gäller kupering och så?
Första gången jag testade så gick ut lite försiktigt di jag inte visste hur spåret såg ut, och efter att ha cyklat 7,5km dit. Blev 58:35.
Är det någon som har koll på om 3 varv på skatåsmilen är jämförbart med Lidingö vad de gäller kupering och så?