Quote from Fredric Lagerström on 13 June 2010, 10:27Utan att ha 100 koll sticker jag ut hakan och säger: Japp, det är jämnförbart. Alla gånger. Kanske tom att 3 varv på skatås tian innebär fler höjdmeter än lidingö.
Utan att ha 100 koll sticker jag ut hakan och säger: Japp, det är jämnförbart. Alla gånger. Kanske tom att 3 varv på skatås tian innebär fler höjdmeter än lidingö.
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 22:20Ja de kan man ju alltid hoppas på 😀
Någon som vet?
Ja de kan man ju alltid hoppas på 😀
Någon som vet?
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 22:23Värre ,fick jag höra i går! Klarar man tre varv på skatåsmilen,är LL inga problem!
Värre ,fick jag höra i går! Klarar man tre varv på skatåsmilen,är LL inga problem!
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 22:32Premiär här idag faktist...sprang in på 50:41 och den tiden hoppas jag att jag ska slå snart igen..härlig slinga som är bra kuperad. Bra träning inför Lidingöloppet. Ambitionen är att öka på längden succesivt samt att förbättra tiden på milen med åtminsto
Premiär här idag faktist...sprang in på 50:41 och den tiden hoppas jag att jag ska slå snart igen..härlig slinga som är bra kuperad. Bra träning inför Lidingöloppet. Ambitionen är att öka på längden succesivt samt att förbättra tiden på milen med åtminsto
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 08:28Jag hade 2 varv på skatåsmilen och 1 på 5:an som uppladdning inför Lidingö 2007 och 2008 och tycker att det gjorde mig väl förberedd, så 3 varv lär väl duga ännu bättre 🙂
Jag hade 2 varv på skatåsmilen och 1 på 5:an som uppladdning inför Lidingö 2007 och 2008 och tycker att det gjorde mig väl förberedd, så 3 varv lär väl duga ännu bättre 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 22:56Nytt årsbästa idag. 67min 20sek med en kroppsvikt på 136,6kg. Hyfsat nöjd faktiskt. 🙂
Nytt årsbästa idag. 67min 20sek med en kroppsvikt på 136,6kg. Hyfsat nöjd faktiskt. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 06:11Starkt jobbat (t+)
Starkt jobbat (t+)
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 21:47Lyckades pressa ner tiden till 53 min igår,riktigt nöjd!
Lyckades pressa ner tiden till 53 min igår,riktigt nöjd!
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 21:54Jag har kört 8:an och sedan milen inför Lidingö, 3 varv på milen tycker jag är alldeles för tufft.
Till helgen ska jag försöka gå under 40 min. Tycker ni inte att det är mer trögare med allt grus som de har preppat med?
Jag har kört 8:an och sedan milen inför Lidingö, 3 varv på milen tycker jag är alldeles för tufft.
Till helgen ska jag försöka gå under 40 min. Tycker ni inte att det är mer trögare med allt grus som de har preppat med?
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 22:02Tre varv på milen,nej tack! Men två blir det innan LL! Inte mycket grus om man jämför med 8:an!Men visst är det skillnad om man jämför med förra året!
Tre varv på milen,nej tack! Men två blir det innan LL! Inte mycket grus om man jämför med 8:an!Men visst är det skillnad om man jämför med förra året!