Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkatåsmilen
You need to log in to create posts and topics.

Utan att ha 100 koll sticker jag ut hakan och säger: Japp, det är jämnförbart. Alla gånger. Kanske tom att 3 varv på skatås tian innebär fler höjdmeter än lidingö.

Ja de kan man ju alltid hoppas på 😀

Någon som vet?

Värre ,fick jag höra i går! Klarar man tre varv på skatåsmilen,är LL inga problem!

Premiär här idag faktist...sprang in på 50:41 och den tiden hoppas jag att jag ska slå snart igen..härlig slinga som är bra kuperad. Bra träning inför Lidingöloppet. Ambitionen är att öka på längden succesivt samt att förbättra tiden på milen med åtminsto

Jag hade 2 varv på skatåsmilen och 1 på 5:an som uppladdning inför Lidingö 2007 och 2008 och tycker att det gjorde mig väl förberedd, så 3 varv lär väl duga ännu bättre 🙂

Nytt årsbästa idag. 67min 20sek med en kroppsvikt på 136,6kg. Hyfsat nöjd faktiskt. 🙂

Starkt jobbat (t+)

Lyckades pressa ner tiden till 53 min igår,riktigt nöjd!

Jag har kört 8:an och sedan milen inför Lidingö, 3 varv på milen tycker jag är alldeles för tufft.

Till helgen ska jag försöka gå under 40 min. Tycker ni inte att det är mer trögare med allt grus som de har preppat med?

Tre varv på milen,nej tack! Men två blir det innan LL! Inte mycket grus om man jämför med 8:an!Men visst är det skillnad om man jämför med förra året!