Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 09:14"Faktiskt så tror jag att även en trailsko skulle bli sjöblöt i det vädret. Eller?"
Ja Sylvia, den blir blöt men den blir inte tung för det finns inget "bolster" som suger upp vätskan.
"Faktiskt så tror jag att även en trailsko skulle bli sjöblöt i det vädret. Eller?"
Ja Sylvia, den blir blöt men den blir inte tung för det finns inget "bolster" som suger upp vätskan.
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 10:37Skechers GoRun - Mina ersättare för Sacony som slets ut, mer flexibel sko, lite mindre dämpning men funkar för: Ursviks Extreme, Lidingölopp och asfaltslopp som Sthlm marathon, hässelby m.fl.
Sacony Mirage - Lidingölopp, Sörmlands Ultra Mara (trail och a
Skechers GoRun - Mina ersättare för Sacony som slets ut, mer flexibel sko, lite mindre dämpning men funkar för: Ursviks Extreme, Lidingölopp och asfaltslopp som Sthlm marathon, hässelby m.fl.
Sacony Mirage - Lidingölopp, Sörmlands Ultra Mara (trail och a
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 21:45Något som man får ta med i beräkning är också att ju fortare man springer i stökig terräng desto viktigare blir det med en sko med bra fäste och låg profil. Jag kan jogga trail med mina triumph utan problem men springer jag en trailtävling där man satsar
Något som man får ta med i beräkning är också att ju fortare man springer i stökig terräng desto viktigare blir det med en sko med bra fäste och låg profil. Jag kan jogga trail med mina triumph utan problem men springer jag en trailtävling där man satsar