Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkor!
You need to log in to create posts and topics.

Oj, var gör du av alla dessa skor?? Min hall räcker bara till ett par löparskor, ett par vanliga och ett par jobba iträdgården skor. Har inte så många alternativa förvaringsställen heller (litet hus). Hur länge räknar du med att skorna håller då? Inte köp

Bästa stället är väl sportrummet? 😉
Jag har en 4:a ensam och ett rum är dedikerat till sportutrustning så som cyklar, skor, skidor, stavar, snowboard osv.

Oooh.. jag har ett biorum, men det kanske jag skulle ta o göra om till sportrum!

Fyyy Anders! Man får inte ha sån lyx! 😉 Det gör oss andra vanliga dödliga avundssjuka! :/
Speciellt lilla jag som har en 1:a men vill ha större så man skulle kunna köpa lite mer grejer... Jag har i alla fall plats med en motionscykel, men den måste jag o

Jag har funderat på det där med sportrum men har tyvärr inte alls plats till det, får bli om vi bygger ut nån gång. Jag ska skriva upp det på min kom ihåg lista!

Vi bor i en 3:a och gästrummet är inget gästrum, det är ett "träningsklädsrum" 🙂

I sportrummet finns bänk+ställ+olympisk stång, viktställ, Latsdrag/rodd, korsryggsmaskin, hantlar, småstänger, stor boll + musikmaskin. Det jag saknar mest är en vad maskin. Motionscykeln står så klart i tvrummet!

Sluta, jag blir ju jätteavis! jag vill också ha ett sportrum med vikter och grejer och plats för en massa skor och nån bra konditionsmaskin för riktigt kalla hemska vinterdagar. Vi har ett biorum men det imponerar väl inte lika mycket som ett sportrum på

Borja, går det inte lika bra med en pall/bänk för att göra vadlyft? Blir det för lätt med kroppsvikten kan du ju hålla i en hantel eller två?

Ett sportrum skulle vara perfekt. Funderar nu på att klämma in nån slags motions cykel eller nått i vardagsrummet. Men det är trångt. Måste se till att räkna in behovet av träningsrum nästa gång jag flyttar...