Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkor!
You need to log in to create posts and topics.

Börje, jag hörde att aerobicsbräder var lämpliga för vadböj, stabila och inte så långt att falla.

SÅ kan du smyggträna aerobics utan att någon behöver veta 😉

Ett biorum är perfekt att konvertera till sportrum. Härligt med DVD filmer av Touren på duken när man sitter och sliter på trainern. Ut med fåtöljerna bara och in med sportutrustningen.
Själv har jag full insyn i biorummet från sportrummet 🙂

Sportrum låter helt klart som den bästa lösningen för jag har en aning trångt. Biorum är onödigt för film är bäst på en riktig biograf! 🙂
Jag känner å andra sidan ett par som lyckats ha bl.a. 4 cyklar var i en lägenhet på 40m2 så jag borde kunna få in

"film är bäst på bio" - då har du aldrig varit i vårt biorum! Duken är visserligen inte riktigt lika stor som på en riktig bio, men ljudet slår alla biografer som vi varit på, det enda negativa är att man måste vänta tills filmerna kommit ut på dvd innan

Soffa! Vad är det och vad använder man den till?

Linn,

jag har kört en del med en PT sista året, och hon har tvingat mig köra tåhäv på en aerobicsbräda.

Problemet är att balansen är mycket sämre än muskelstyrkan i vaderna (ja, jag vet - just därför borde jag träna mer enbens tåhäv på aerobicsbräda så

X_---Soffa! Vad är det och vad använder man den till? ---X
Barnen har den att hoppa och klättra i 🙂

Soffan är den där mjuka saken som man kastar sig efter ett långt löparpass och en skön dusch - om det inte vore för att den står på överåningen och mina knän brukar protestera mot trappgång timmarna efter ett långpass.

Soffa = där man njuter av en bok eller kanske ett litet glas Caol Ila

Min soffa används för att sova middag i och som kontor med datorn i knät eller på magen 🙂