Quote from Guest on 7 May 2008, 18:12Hej, ni som landar på framfoten, vad har ni för skor? Jag letar efter en sko till kortare distans och intervall och där finns det ju en del lätta skor med låg profil som är lämpliga. Men jag skulle även vilja ha en lite stabilare sko till längre pass då j
Hej, ni som landar på framfoten, vad har ni för skor? Jag letar efter en sko till kortare distans och intervall och där finns det ju en del lätta skor med låg profil som är lämpliga. Men jag skulle även vilja ha en lite stabilare sko till längre pass då j
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2008, 18:22Gå till en bra löparaffär och berätta vad du vill ha - dom vet! Jag skulle säga Asics Gel DS Racer men det kanske inte är bra för din fot!
Gå till en bra löparaffär och berätta vad du vill ha - dom vet! Jag skulle säga Asics Gel DS Racer men det kanske inte är bra för din fot!
Quote from Lars Mörrby on 7 May 2008, 19:10Fredrika skulle nog säga Vibram Five Fingers för att få in känslan.
(Tänker själv skaffa mig ett par vid tillfälle - men jag vill inte skicka efter
utan prova i affär..)Jag försöker springa "rätt" i mina ASICS DS Trainer.
Fredrika skulle nog säga Vibram Five Fingers för att få in känslan.
(Tänker själv skaffa mig ett par vid tillfälle - men jag vill inte skicka efter
utan prova i affär..)
Jag försöker springa "rätt" i mina ASICS DS Trainer.
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 19:33Jag har precis som börje Asics DS Trainer som jag stormtrivs i. 🙂
Jag har precis som börje Asics DS Trainer som jag stormtrivs i. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 20:22Jag svarar Asics DS Racer för de korta snabba passen och New Balance 902 för långpassen. Vibrams ser jag som träningsredskap för löpsteget, inte som skor att löpträna "vanligt". Jag älskar dem ändå (L)
Asics DS Trainer är som sagt också mycket populära,
Jag svarar Asics DS Racer för de korta snabba passen och New Balance 902 för långpassen. Vibrams ser jag som träningsredskap för löpsteget, inte som skor att löpträna "vanligt". Jag älskar dem ändå (L)
Asics DS Trainer är som sagt också mycket populära,
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 20:40Jag kör Asics DS Racer, Newton och Asics Bandito när jag springer. När jag kör lite längre pass så har jag ett par Asics DS Trainer men det händer att jag kör längre pass mina DS Racer också.
Jag kör Asics DS Racer, Newton och Asics Bandito när jag springer. När jag kör lite längre pass så har jag ett par Asics DS Trainer men det händer att jag kör längre pass mina DS Racer också.
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 21:05För de riktigt korta passen (intervaller, etc på bana) kör jag spikskor. Distanser längre än 1500m behöver jag däremot en mer smidig sko och då brukar jag använda New Balance RC550. Dessa är däremot svåra att få tag på, tyvärr. De motsvaras av DS Racer, i
För de riktigt korta passen (intervaller, etc på bana) kör jag spikskor. Distanser längre än 1500m behöver jag däremot en mer smidig sko och då brukar jag använda New Balance RC550. Dessa är däremot svåra att få tag på, tyvärr. De motsvaras av DS Racer, i
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 07:16Ove: jepp! Jag blev jättebesviken, när jag äntligen hade hittat en bra modell för att springa riktigt långt i. Det är som de lagt in en förstärkning eller nåt, så att undersidan liksom är stel. Idiotiskt, det var ju mjukheten som var så bra!!
Ove: jepp! Jag blev jättebesviken, när jag äntligen hade hittat en bra modell för att springa riktigt långt i. Det är som de lagt in en förstärkning eller nåt, så att undersidan liksom är stel. Idiotiskt, det var ju mjukheten som var så bra!!
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 08:31När jag genomfört Stockholm marathon (för det ska jag greja - basta! :-)) i mina Asics DS Trainer så ska jag ge mig själv ett par Asics DS Racer i present! 🙂
När jag genomfört Stockholm marathon (för det ska jag greja - basta! :-)) i mina Asics DS Trainer så ska jag ge mig själv ett par Asics DS Racer i present! 🙂
Quote from Jonas Täng on 8 May 2008, 09:02Och jag springer också på framfötterna. I Asics DS trainer.
Och jag springer också på framfötterna. I Asics DS trainer.