Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 12:23http://www.marathon.se/news/Article.cfm?NewsId=630444
Här är en kille som tränar om sitt löpsteg från framfoten till att rulla...vad säger ni om det? 😀
http://www.marathon.se/news/Article.cfm?NewsId=630444
Här är en kille som tränar om sitt löpsteg från framfoten till att rulla...vad säger ni om det? 😀
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 13:51Nu har jag varit på Runners Store och kom tillbaka till jobbet utan några blomsterskor. Provsprang dom och säljaren hävdade att dom absolut inte passade mitt löpsteg. Jag pronerade kraftigt i dom - han sa att sulan förmodligen var uppbyggd på ett sätt som
Nu har jag varit på Runners Store och kom tillbaka till jobbet utan några blomsterskor. Provsprang dom och säljaren hävdade att dom absolut inte passade mitt löpsteg. Jag pronerade kraftigt i dom - han sa att sulan förmodligen var uppbyggd på ett sätt som
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 14:05Jag har en tjejsko. Mizuno Wave Rider.
Jag är novis och vet inte om de anses bra eller dåliga, otympliga eller tunga.
Jämfört med de skor jag haft förr känns de iofs rätt lätta men förmodligen har jag haft helt fel skor förr. Neutralt framfotssteg har j
Jag har en tjejsko. Mizuno Wave Rider.
Jag är novis och vet inte om de anses bra eller dåliga, otympliga eller tunga.
Jämfört med de skor jag haft förr känns de iofs rätt lätta men förmodligen har jag haft helt fel skor förr. Neutralt framfotssteg har j
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 15:02Är det någon som har testat de gul/svarta DS Racer (bilden) och även testat de röda (modellen för två år sen)?
Jag tycker de på bilden har tjockare häl än de jag har. Jag vill ha exakt den känslan som de röda ger och jag hade tänkt investera i nya DS Race
Är det någon som har testat de gul/svarta DS Racer (bilden) och även testat de röda (modellen för två år sen)?
Jag tycker de på bilden har tjockare häl än de jag har. Jag vill ha exakt den känslan som de röda ger och jag hade tänkt investera i nya DS Race
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 11:02Ähm ... årets par löparskor ...
Tyvärr ingen möjlighet att pröva de blommiga just nu tror jag iaf, tror inte de har såna nere på vanliga sportaffären här.I behov av nya gympaskor också, och gå-skor, just köpt nya tevor och beställt ett par fivefingers (
Ähm ... årets par löparskor ...
Tyvärr ingen möjlighet att pröva de blommiga just nu tror jag iaf, tror inte de har såna nere på vanliga sportaffären här.
I behov av nya gympaskor också, och gå-skor, just köpt nya tevor och beställt ett par fivefingers (
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 14:34Skulle köpa nya DS Racer (de gamla tog slut på Lidingö i går). Men de hade inte min storlek fick bli ett par adiZeroPro istället. De Racer jag provad kändes faktiskt inte riktigt som mina röda. ZeroPro får provas under Göteborgsvarvet först.
Skulle köpa nya DS Racer (de gamla tog slut på Lidingö i går). Men de hade inte min storlek fick bli ett par adiZeroPro istället. De Racer jag provad kändes faktiskt inte riktigt som mina röda. ZeroPro får provas under Göteborgsvarvet först.