Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkor till framfotalöpning!
You need to log in to create posts and topics.

By the way - jag har ett par gamla trokänare: Asics gel Nimbus - snacka om pansarvagnar. Men det funkar bra att springa på framfoten i dom också tycker jag nu när jag vant mig vid det löpsteget. Det enda är att dom känns lite tunga - det är mina "gegglöpa

Somliga gååår i blommiga skooor...tiddelipom (fast jag springer) Asics Gel Noosa Tri (L)

Pilutta dej christer - dom finns väl bara i herrmodell om jag förstått det rätt. Annars hade dom helt klart ingått i mitt skostall - så himla skithäftiga! (t+)

Tror bestämd jag sett dom för ladys

http://www.runnersstore.se/Main/Article.asp?ArticleId=3039&articlename=Asics+Gel+Noosa+Tri+25th+wmns

Herrversionens färger tilltalar dock mer. (tycker jag) Lite mer lysande.

Tack! Ska provspringa dom när det är dax för presenten till mej själv. 🙂 Håller med om att det var snyggare färg på herrmodellen, men dom där var också rätt OK tycker jag.

Fia-Lotta: Jag håller med, jag kan köra framfotslöpning i tunga skor nu också, man får anstränga sig lite mer och steget kommer inte lika naturligt men det går.
Och om jag kör lite hälisättning så är ändå steget betydligt mer neutralt än det var innan me

Är det någon som har testat Saucony Grid Type A? Dom är jag lite sugen på... 🙂

Angående Saucony-dojorna så ska de enligt kompisar vara neutrala och extremt bra alternativ till DS Trainer och NB 902 (årets 902 verkar dock ha förändrats). De menar att löpkänslan är ett snäpp bättre med dem. Allt är individuellt så man får prova själv