Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 09:09By the way - jag har ett par gamla trokänare: Asics gel Nimbus - snacka om pansarvagnar. Men det funkar bra att springa på framfoten i dom också tycker jag nu när jag vant mig vid det löpsteget. Det enda är att dom känns lite tunga - det är mina "gegglöpa
By the way - jag har ett par gamla trokänare: Asics gel Nimbus - snacka om pansarvagnar. Men det funkar bra att springa på framfoten i dom också tycker jag nu när jag vant mig vid det löpsteget. Det enda är att dom känns lite tunga - det är mina "gegglöpa
Quote from Elias Engqvist on 8 May 2008, 09:12Somliga gååår i blommiga skooor...tiddelipom (fast jag springer) Asics Gel Noosa Tri (L)
Somliga gååår i blommiga skooor...tiddelipom (fast jag springer) Asics Gel Noosa Tri (L)
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 09:16Pilutta dej christer - dom finns väl bara i herrmodell om jag förstått det rätt. Annars hade dom helt klart ingått i mitt skostall - så himla skithäftiga! (t+)
Pilutta dej christer - dom finns väl bara i herrmodell om jag förstått det rätt. Annars hade dom helt klart ingått i mitt skostall - så himla skithäftiga! (t+)
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 09:22Tror bestämd jag sett dom för ladys
Tror bestämd jag sett dom för ladys
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 09:24http://www.runnersstore.se/Main/Article.asp?ArticleId=3039&articlename=Asics+Gel+Noosa+Tri+25th+wmns
http://www.runnersstore.se/Main/Article.asp?ArticleId=3039&articlename=Asics+Gel+Noosa+Tri+25th+wmns
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 09:25Herrversionens färger tilltalar dock mer. (tycker jag) Lite mer lysande.
Herrversionens färger tilltalar dock mer. (tycker jag) Lite mer lysande.
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 09:26Tack! Ska provspringa dom när det är dax för presenten till mej själv. 🙂 Håller med om att det var snyggare färg på herrmodellen, men dom där var också rätt OK tycker jag.
Tack! Ska provspringa dom när det är dax för presenten till mej själv. 🙂 Håller med om att det var snyggare färg på herrmodellen, men dom där var också rätt OK tycker jag.
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 10:07Fia-Lotta: Jag håller med, jag kan köra framfotslöpning i tunga skor nu också, man får anstränga sig lite mer och steget kommer inte lika naturligt men det går.
Och om jag kör lite hälisättning så är ändå steget betydligt mer neutralt än det var innan me
Fia-Lotta: Jag håller med, jag kan köra framfotslöpning i tunga skor nu också, man får anstränga sig lite mer och steget kommer inte lika naturligt men det går.
Och om jag kör lite hälisättning så är ändå steget betydligt mer neutralt än det var innan me
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 8 May 2008, 11:41Är det någon som har testat Saucony Grid Type A? Dom är jag lite sugen på... 🙂
Är det någon som har testat Saucony Grid Type A? Dom är jag lite sugen på... 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 12:19Angående Saucony-dojorna så ska de enligt kompisar vara neutrala och extremt bra alternativ till DS Trainer och NB 902 (årets 902 verkar dock ha förändrats). De menar att löpkänslan är ett snäpp bättre med dem. Allt är individuellt så man får prova själv
Angående Saucony-dojorna så ska de enligt kompisar vara neutrala och extremt bra alternativ till DS Trainer och NB 902 (årets 902 verkar dock ha förändrats). De menar att löpkänslan är ett snäpp bättre med dem. Allt är individuellt så man får prova själv