Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 09:00Nja, kanske jag som inte vaknat riktigt ännu. 🙂 Men nu förstår jag vad du menar. Jag skulle inte heller köpa mej ett par "pansarvagnar" fler gånger - dit räknar jag dock definitivt inte Trainern. Snarare "mitt-emellan". Jag gillar också nätta skor - men
Nja, kanske jag som inte vaknat riktigt ännu. 🙂 Men nu förstår jag vad du menar. Jag skulle inte heller köpa mej ett par "pansarvagnar" fler gånger - dit räknar jag dock definitivt inte Trainern. Snarare "mitt-emellan". Jag gillar också nätta skor - men
Quote from Kicki K on 9 May 2008, 09:06Jag har ett par NewBalance 750 som jag är riktigt nöjd med. De är skapligt lätt och går att springa maran i.
Jag är dålig på att spring på tårna så jag vet inte om de är optimala till det.
Jag har ett par NewBalance 750 som jag är riktigt nöjd med. De är skapligt lätt och går att springa maran i.
Jag är dålig på att spring på tårna så jag vet inte om de är optimala till det.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 09:13Mike: Nog inte så många som orkar springa en hel mara på tårna! 🙂
Mike: Nog inte så många som orkar springa en hel mara på tårna! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 09:19Funderar på att köpa asics gel noosa på göteborsv. är det någon som vet vikten?
Funderar på att köpa asics gel noosa på göteborsv. är det någon som vet vikten?
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 09:20Karl: Jag har tjackat ett par Asics Piranha SP och de ska få tävlingsdebutera på K-holmen 1/2-mara imorgon.
Har hitills bara kört ett långintervallpass (7x1900m) med dom. Utan strumpor. Hur skönt som helst.
4.80 Oz.. det är väl typ ingenting..
För den me
Karl: Jag har tjackat ett par Asics Piranha SP och de ska få tävlingsdebutera på K-holmen 1/2-mara imorgon.
Har hitills bara kört ett långintervallpass (7x1900m) med dom. Utan strumpor. Hur skönt som helst.
4.80 Oz.. det är väl typ ingenting..
För den me
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 09:26Herr: 265 gr
Dam: 225 gr
Enl Asics sida
Herr: 265 gr
Dam: 225 gr
Enl Asics sida
Quote from Kicki K on 9 May 2008, 09:30Nä, hela maran kan nog vara lite jobbig. Men jag fixar inte ens få meter utan att det känns fullständigt onaturligt
Nä, hela maran kan nog vara lite jobbig. Men jag fixar inte ens få meter utan att det känns fullständigt onaturligt
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 10:09Stefan: Mm det blir antagligen ett par såna senare i höst. Jag har redan massa lättviktigsskor så jag måste kunna motivera köpet för flickvännen =)
Stefan: Mm det blir antagligen ett par såna senare i höst. Jag har redan massa lättviktigsskor så jag måste kunna motivera köpet för flickvännen =)
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 10:22Måste hon motivera alla sina inköp av smink, handväskor, skor etc för dej !?!?
Måste hon motivera alla sina inköp av smink, handväskor, skor etc för dej !?!?
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 10:38Hehe oftast inte 😛
Hehe oftast inte 😛