Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkor till framfotalöpning!
You need to log in to create posts and topics.

Type A2 provade jag på runnersstore för ett tag sedan. Jag tyckte de kändes lite "sladdriga". Type A var bättre på den punkten.

A2 är lättare och mer av en renodlad tävlingsko än Typ A

Är det någon som prövat springa i PUMA Complete Road Racer 2?

BILD:http://www.runnersstore.se/Graphics/Articles/800/650236.jpg
Nu bidde jag sugen ... och jag som just köpt årets par skor ...

Årets par skor? Jag har köpt 5 par hittentills i år och jag är och spanar på nya. Jag är lite sugen på Asics Piraha. Ser tunna och fina ut. Man kan aldrig få för många par skor!

Just det Mrs Ling, så ska det se ut!

Är den som Asics DS Racer ungefär?

Christer och LingLing - ni är bra elaka! 😉 Kl 10.00 öppnar Runners Store.... (H)

Njaeee verkligen inte - gel noosa tri (eller i vilken ordning det nu var) är väldigt långt från DS Racer. Tittade på dem igår för de är så tuffa, men de är alldeles för stabila och uppbyggda i min smak. Blomsterskorna är nog mera i kategorin DS Trainer el

Bah - TVÅ par skor alltså.... Blomsterskor för maran och Racer efter för Midnattslopps- och Tjejmilsträningen....... (#)

Och nej, jag håller inte med dig om kravet på speciella skor för löpsteget. Nu när jag fått in det kan jag inte springa på något anna

Va, uttryckte jag mig så otydligt? Jag menade ju just att det ju inte nödvändigtvis är så att man behöver extremt nätta skor för framfotslöpning.

Även om vi råkar vara många som gillar just extremt nätta skor.

Blev det mera begripligt nu? 🙂

Däremot