Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Alla är ju olika så det går inte att dra några slutsatser utifrån mig mer än att det går fortare om man vågar ta i lite och vågar bli trött. 🙂

Jo jag sprang väl VU på typ 45 minuter någon gång efter Lidingöloppet. Löpträna mer seriöst än Fredrik är som

Det är klart du kan det om du lägger ner lite jobb på det.

Du får ursäkta mig men jag skrattade faktiskt till lite för jag kände igen funderingarna. När jag rätt nyligen hade tagit upp löpningen igen och precis hade klarat av att springa en mil funderad

Tack för alla svar 🙂 Det verkar som att ni känner varandra.
Jag springer i stort sätt bara träng så 52 min på milen är en backig mil. Jag ska springa Hindertimmen på lördag och Tjurruset näste vecka 🙂

Har faktiskt inte sprungit en plan mil och kollat

Vi har blivit (mer eller mindre) bekanta här på fb. En del av oss har träffat varandra i verkligheten på någon aktivitet den här vägen också, hänger du med någon gång när det händer något i krokarna, det brukar utannonseras lite långpass och så ibland t.e

Du gör nog en platt mil på 50 minuter då.

Förresten, vad gör sambon milen på? Och hur långt från silvermedalj på Lidingöloppet är han? 😉

🙂 Kul!
En gång har jag lyckats springa 7km slingan i Hellasgården på 4:43km/h tempo då blev jag dock påpuschad av en kompis hela tiden och hade rejäl blodsmak.

Sambon klarar nog inte herrarnas silvertid i dagsläget men han är lyckligt lottad med en mot

Det kommer gå alldeles utmärkt det där det är jag övertygad om. 🙂

Vi ses vid medaljutdelningen, jag tänkte också plocka hem en nästa år. Löpträning har jag väl inte ägnat mig åt sedan förra årets Lidingölopp om man bortser från något sporadiskt långpas

*Asg!* Hoppas innerligt att du tar silvret före honom, det kan han gott ha den bromsklossen! 😉

*Säger en som är lite småbitter efter att själv ha missat silvret med lite för många minuter ;)*

Ahmen. Nu blev jag också sugen på att ta silver... (#) Jag springer ju milen på 50 min och något, så det borde ju inte vara några problem. Eller vänta nu... Eh... (#)

😉