Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 13:02Vi har ju sprungit ihop en gång Jenny och då var du definitivt den starkaste löparen av oss två så om jag kan så kan du. 🙂
Vi har ju sprungit ihop en gång Jenny och då var du definitivt den starkaste löparen av oss två så om jag kan så kan du. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 13:18Hehe... Det lilla äventyret slutade ju med en höftskada om jag inte missminner mig. 😉 jag är klokare nu. 🙂
Hehe... Det lilla äventyret slutade ju med en höftskada om jag inte missminner mig. 😉 jag är klokare nu. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 13:23"Sen så är det långpass vintern igenom som är medicinen, helst uppåt.25 km. Fart ointressant. Ytterligare 15-20 km i veckan, så borde det gå galant."
+1. Klarar du den kontinuiteten i träningen under ett års tid så kommer du klara det.
"Sen så är det långpass vintern igenom som är medicinen, helst uppåt.25 km. Fart ointressant. Ytterligare 15-20 km i veckan, så borde det gå galant."
+1. Klarar du den kontinuiteten i träningen under ett års tid så kommer du klara det.
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 13:59Det känns så skönt att bli lite påhejjad!!!
Nu är det fokus på Hindertimmen och Tjurruset, sen blir det vinterträningsplanering 🙂
Det känns så skönt att bli lite påhejjad!!!
Nu är det fokus på Hindertimmen och Tjurruset, sen blir det vinterträningsplanering 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 14:39Härligt NE!
Sen stoppar du in din bästa tävlingstid i
http://www.attackpoint.org/trainingpaces.jsp
eller i någon annan webkalkulator och där kan du sen se vilket otroligt soft & skönt tempo alla dina kommande långpass ska avnjutas i 😉(Det är "E/L" (Ea
Härligt NE!
Sen stoppar du in din bästa tävlingstid i
http://www.attackpoint.org/trainingpaces.jsp
eller i någon annan webkalkulator och där kan du sen se vilket otroligt soft & skönt tempo alla dina kommande långpass ska avnjutas i 😉
(Det är "E/L" (Ea
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 14:45Nina, du är väl med i Vinterutmaningen? Så vi kan följa dina framsteg. Rekommenderas för att hålla motivationen uppe. (t+)
AL: Soft och soft... Jag tror jag springer för fort på milen för mitt eget bästa.;)
Nina, du är väl med i Vinterutmaningen? Så vi kan följa dina framsteg. Rekommenderas för att hålla motivationen uppe. (t+)
AL: Soft och soft... Jag tror jag springer för fort på milen för mitt eget bästa.;)
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 14:58MH: Det känns soft ända tills långpassen blir väldigt väldigt långa. Men utan ett soft tempo blir dom å andra sidan aldrig tillräckligt långa. Och när det känns soft är det dags att förlänga dom igen 😉
MH: Det känns soft ända tills långpassen blir väldigt väldigt långa. Men utan ett soft tempo blir dom å andra sidan aldrig tillräckligt långa. Och när det känns soft är det dags att förlänga dom igen 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 16:37Tack, jag får läsa på lite mer tror jag men det såg ju ganska skönt att ha 6 minuters tempo på långpass men jag antar att det inte är den farten man ska ha på själva tävlingen (H)
Tack, jag får läsa på lite mer tror jag men det såg ju ganska skönt att ha 6 minuters tempo på långpass men jag antar att det inte är den farten man ska ha på själva tävlingen (H)
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 16:39Vinterutmaningen ja det ska jag anmäla mig till, det får bli 2x5km på Hellasgården 🙂
Vinterutmaningen ja det ska jag anmäla mig till, det får bli 2x5km på Hellasgården 🙂
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 10:56Jag tycker den här tråden är tankeväckande.
Jag har till i år inte klarat milen på platt mark under 59:45.
I år har jag två ggr klarat den under 5:57. Dessutom gjort en platt (men varm)halvmara på 2:12. Ger jag mig däremot ut i mer kuperad terräng då ök
Jag tycker den här tråden är tankeväckande.
Jag har till i år inte klarat milen på platt mark under 59:45.
I år har jag två ggr klarat den under 5:57. Dessutom gjort en platt (men varm)halvmara på 2:12. Ger jag mig däremot ut i mer kuperad terräng då ök