Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 12:01Bra tänkt. Jag mailar honom. 😉
Hoppas att alla förstår att jag inte menar att vara någon skrytmåns, jag vill bara belysa det faktum att man kan mer än man tror och de rena idiotierna är skrivna med glimten i ögat. 🙂
Bra tänkt. Jag mailar honom. 😉
Hoppas att alla förstår att jag inte menar att vara någon skrytmåns, jag vill bara belysa det faktum att man kan mer än man tror och de rena idiotierna är skrivna med glimten i ögat. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 12:25Jag sprang mitt första Lidingölopp förra året på 3.25. I år slutade jag upp att vara en mellanmjölksjoggare och slängde in en hel del tuffare pass i min träning och vips så kom jag i mål på 3 timmar! Jag är helt övertygad om att jag kan klara 2.38 nästa å
Jag sprang mitt första Lidingölopp förra året på 3.25. I år slutade jag upp att vara en mellanmjölksjoggare och slängde in en hel del tuffare pass i min träning och vips så kom jag i mål på 3 timmar! Jag är helt övertygad om att jag kan klara 2.38 nästa å
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 17:49244 av 3368 kvinnor klarade medalj i år (ca 7.2%)
512 av 11993 män klarade detsamma. (ca 4.2%)
Att vara topp 7% är inte lätt och det krävs nog riktigt tuff träning om du ska lyckas redan nästa säsong. Men kör hårt! 🙂
244 av 3368 kvinnor klarade medalj i år (ca 7.2%)
512 av 11993 män klarade detsamma. (ca 4.2%)
Att vara topp 7% är inte lätt och det krävs nog riktigt tuff träning om du ska lyckas redan nästa säsong. Men kör hårt! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 20:48Ok tjejer och killar, vilka antar utmaningen med mig att klara silvertiden nästa år!!! Jag vill gärna höjja procenttalet!!!
Tre ggr i veckan kvalitetsträning är lägsta träningsdos...
-------
Elin du också när du är friskförklarad...
____
Ok tjejer och killar, vilka antar utmaningen med mig att klara silvertiden nästa år!!! Jag vill gärna höjja procenttalet!!!
Tre ggr i veckan kvalitetsträning är lägsta träningsdos...
-------
Elin du också när du är friskförklarad...
____
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 20:55Jag har friskförklarat mig själv nu men det kommer inte bli löpning tre gånger i veckan för min del, det finns för mycket annat skoj att pyssla med. Däremot ska jag plocka hem silvret nästa år. 🙂
Jag har friskförklarat mig själv nu men det kommer inte bli löpning tre gånger i veckan för min del, det finns för mycket annat skoj att pyssla med. Däremot ska jag plocka hem silvret nästa år. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 21:05Jag hoppar nog över silvermedaljen för egen del. 2.15 skulle kräva en lite väl seriös insats bara på löpning för att jag ska vara road av det. Då ägnar jag mig nog hellre åt att försöka pressa halvmarathon under 1.30.
Jag hoppar nog över silvermedaljen för egen del. 2.15 skulle kräva en lite väl seriös insats bara på löpning för att jag ska vara road av det. Då ägnar jag mig nog hellre åt att försöka pressa halvmarathon under 1.30.
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 21:11Jag tar gärna silver nästa år också:)
Jag tar gärna silver nästa år också:)
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 22:45Silver? För enkelt... 😉
Silver? För enkelt... 😉
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 22:48Vad sprang du på för tid i år sa du Magnus? 😉
Vad sprang du på för tid i år sa du Magnus? 😉
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 22:49Magnusella sprang på damsilver. Med marginal. 😀
Magnusella sprang på damsilver. Med marginal. 😀