Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 23:01Han sprang på silvertid...för damer.... Jag med! 🙂
Han sprang på silvertid...för damer.... Jag med! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 07:34Skillnaden på 25 minuter är ju rätt stor. Vilket 7% damer medaljtagare och 4% herrar kanske skvallrar om.
Skillnaden på 25 minuter är ju rätt stor. Vilket 7% damer medaljtagare och 4% herrar kanske skvallrar om.
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 07:52Ja jag tycker att de olika tiderna är lite konstigt satta. Vet inte om jag ska tycka att det är en skymf mot damerna att ha en så "lätt" tid eller om det är elakt mot herrarna att ha en svår tid.
Tror att vi har diskuterat detta någon gång förut men utif
Ja jag tycker att de olika tiderna är lite konstigt satta. Vet inte om jag ska tycka att det är en skymf mot damerna att ha en så "lätt" tid eller om det är elakt mot herrarna att ha en svår tid.
Tror att vi har diskuterat detta någon gång förut men utif
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 08:14Fast tittar man på vinnartiderna tror jag att de motsvarar ungefär samma påslag. Har för mig att det var så iaf, men jag kan ha fel.
Fast tittar man på vinnartiderna tror jag att de motsvarar ungefär samma påslag. Har för mig att det var så iaf, men jag kan ha fel.
Quote from Jonny Persson on 30 September 2011, 08:36Fast jag tror det såg rätt annorlunda ut för 25 år sen vad det gäller procentandelarna.
Då var det 405 stycken under två timmar jämfört med 81 i år och när det kommer till silvertiden för män var det 1733 stycken jämfört med 527 i år. Det var cirka 8500
Fast jag tror det såg rätt annorlunda ut för 25 år sen vad det gäller procentandelarna.
Då var det 405 stycken under två timmar jämfört med 81 i år och när det kommer till silvertiden för män var det 1733 stycken jämfört med 527 i år. Det var cirka 8500
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 08:37Ja någonstans måste ju tiderna komma ifrån, bara det att vinnartiderna kan skilja sig åt mellan åren. På Vasan räknas de väl ut år för år? Eller är skillnaden mellan dam- och herrvinnar ungefär lika stor varje år på Lidingö?
Är det fler damer som är förh
Ja någonstans måste ju tiderna komma ifrån, bara det att vinnartiderna kan skilja sig åt mellan åren. På Vasan räknas de väl ut år för år? Eller är skillnaden mellan dam- och herrvinnar ungefär lika stor varje år på Lidingö?
Är det fler damer som är förh
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 08:40Återigen menar jag inte att förringa någons insasts, alla som springer gör det utifrån sina egna förutsättningar och alla gör ett bra jobb.
Det är bara det att 2:15 känns som väldigt mycket mer svåruppnåeligt än 2:38. För alla jag känner. Män som kvinnor
Återigen menar jag inte att förringa någons insasts, alla som springer gör det utifrån sina egna förutsättningar och alla gör ett bra jobb.
Det är bara det att 2:15 känns som väldigt mycket mer svåruppnåeligt än 2:38. För alla jag känner. Män som kvinnor
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 08:52När jag tittade på det där för något år sedan har jag för mig att tiderna ungefär motsvarar de snabbaste tiderna, totalt genom åren, +50%. Alltså en liten skillnad mot VLs årets resultat +50%, men det är ju rimligt eftersom man inte har samma skillnader i
När jag tittade på det där för något år sedan har jag för mig att tiderna ungefär motsvarar de snabbaste tiderna, totalt genom åren, +50%. Alltså en liten skillnad mot VLs årets resultat +50%, men det är ju rimligt eftersom man inte har samma skillnader i
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 08:53Alltså är damvinnaren långsam. Eller alla damer som tar silvermedalj snabba. 😉 Jag tror jag röstar på det sistnämnda. 😀
Alltså är damvinnaren långsam. Eller alla damer som tar silvermedalj snabba. 😉 Jag tror jag röstar på det sistnämnda. 😀
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 12:50Jag har ett vagt minne av att jag sett att i diskussionerna när man klagar"det var bättre förr", dvs att folk sprang LL fortare för 30 år sedan, så hoppar man hela tiden över att det inte stämmer för damerna? Att nu springer fler damer LL och deras median
Jag har ett vagt minne av att jag sett att i diskussionerna när man klagar"det var bättre förr", dvs att folk sprang LL fortare för 30 år sedan, så hoppar man hela tiden över att det inte stämmer för damerna? Att nu springer fler damer LL och deras median