Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 16:24Jag har gjort som Christer och haft den under våtdräktsärmen.
Jag har gjort som Christer och haft den under våtdräktsärmen.
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 16:25Tack för tipsen. jag provar provar nog Jonas upplägg :-).
Tack för tipsen. jag provar provar nog Jonas upplägg :-).
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 18:38Jag har lite svårt att förstå vad (eller kanske hur!) man vinner på att ha skorna fastklickade i cykeln från början. Det känns liksom hemskt opraktiskt att sitta på cykeln(??) och spänna fast skorna på fötterna då. Hur gör man? Säkert jag som är novis, me
Jag har lite svårt att förstå vad (eller kanske hur!) man vinner på att ha skorna fastklickade i cykeln från början. Det känns liksom hemskt opraktiskt att sitta på cykeln(??) och spänna fast skorna på fötterna då. Hur gör man? Säkert jag som är novis, me
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 18:58Du vinner tid eftersom du rör dig framåt samtidigt som du tar på dig skorna.
I Triathlon gäller "keep moving forward at any given time".
Du vinner tid eftersom du rör dig framåt samtidigt som du tar på dig skorna.
I Triathlon gäller "keep moving forward at any given time".
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 19:05Jo visst, men hur gör man? 🙂 Viker sig dubbel sittandes på cykeln?
Jo visst, men hur gör man? 🙂 Viker sig dubbel sittandes på cykeln?
Quote from ellen olsson on 9 August 2012, 19:07Man försöker sig lämpligen inte på det på en tävling utan att ha tränat innan... 🙂
Man försöker sig lämpligen inte på det på en tävling utan att ha tränat innan... 🙂
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 19:18Sara, når man inte ned till foten när pedalen (och foten) är som högst under pedalvarvet (klockan 12) så är mitt tips att genast söka hjälp hos utbildad vårdpersonal.
Sara, når man inte ned till foten när pedalen (och foten) är som högst under pedalvarvet (klockan 12) så är mitt tips att genast söka hjälp hos utbildad vårdpersonal.
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 19:21Givetvis skulle jag nå ner, det var inte så jag menade... Men så här då: När man sätter fast fot nummer ett i skon antar jag att man har den andra foten i marken? Då har man ju balansen där. Men när man sätter i fot två och ska spänna fast den, hur gör ma
Givetvis skulle jag nå ner, det var inte så jag menade... Men så här då: När man sätter fast fot nummer ett i skon antar jag att man har den andra foten i marken? Då har man ju balansen där. Men när man sätter i fot två och ska spänna fast den, hur gör ma
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 19:27Jag skulle tippa på att man hoppar upp på hojen i farten, får in fot1 i sko1... in med fot2 i sko2.. sen när man fått upp lite fart så böjer man sig ner och spänner först sko1 och sen sko2... bara en gissning..
Jag skulle tippa på att man hoppar upp på hojen i farten, får in fot1 i sko1... in med fot2 i sko2.. sen när man fått upp lite fart så böjer man sig ner och spänner först sko1 och sen sko2... bara en gissning..
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 19:43Ja, du gör det i farten. Annars vinner du ingenting eller hur.
Trampa iväg med fötterna på skorna och när du fått upp lite fart böjer du dig ner och tar på en sko i taget.Men träna innan tävling om du ska göra det 🙂
Ja, du gör det i farten. Annars vinner du ingenting eller hur.
Trampa iväg med fötterna på skorna och när du fått upp lite fart böjer du dig ner och tar på en sko i taget.
Men träna innan tävling om du ska göra det 🙂