Quote from ellen olsson on 9 August 2012, 22:41Många av OS-simmarna körde med dubbla mössor - en under och en över.
Många av OS-simmarna körde med dubbla mössor - en under och en över.
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 07:33En annan fråga om badmössorna... jag upplever ofta att dom är för små! Jag har ju inte världens minsta huvud, men defintivt inte världens störst.. utan strl 59.
När jag t.ex. simmar Vansbro så känns det som om huvudet ska explodera efter ett tag.. tips?
En annan fråga om badmössorna... jag upplever ofta att dom är för små! Jag har ju inte världens minsta huvud, men defintivt inte världens störst.. utan strl 59.
När jag t.ex. simmar Vansbro så känns det som om huvudet ska explodera efter ett tag.. tips?
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 07:35Fredrik: visste göra de det. Jag påpekade bara som gamla simmare är den har inte att göra med de är rädd att tappa simglasögon utan de vill minska motstånd.
Ang SVT han som pratade mest (kan inte hans namn men det var inte Hans C) pratade ofta fel. Jag
Fredrik: visste göra de det. Jag påpekade bara som gamla simmare är den har inte att göra med de är rädd att tappa simglasögon utan de vill minska motstånd.
Ang SVT han som pratade mest (kan inte hans namn men det var inte Hans C) pratade ofta fel. Jag
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 07:39Karolina: när jag var 17-18år kunde vi öppna upp en med hjälp av vatten och fånge en 7-8 år krop allt utom huvud fast i en latex mössa.
Så ser om du kan hitta en latex istället för silicone som vi fick i år på Vansbro från Head.
Karolina: när jag var 17-18år kunde vi öppna upp en med hjälp av vatten och fånge en 7-8 år krop allt utom huvud fast i en latex mössa.
Så ser om du kan hitta en latex istället för silicone som vi fick i år på Vansbro från Head.
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 08:00Fast det funkar ju bara om man får välja badmössa själv, på t.ex. Vansbro och Kalmar IM får man ju bara en mössa!
Fast det funkar ju bara om man får välja badmössa själv, på t.ex. Vansbro och Kalmar IM får man ju bara en mössa!
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 08:04så snart du få din badmössa från check in, stoppa en handduk i den. den kanske hinner att släppa lite.
så snart du få din badmössa från check in, stoppa en handduk i den. den kanske hinner att släppa lite.
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 08:21Will do! Tack för tipset!
Will do! Tack för tipset!
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 10:02Håller med om storleken. Att få den att sitta kvar på strl 61-62 kan vara ganska knepigt
Håller med om storleken. Att få den att sitta kvar på strl 61-62 kan vara ganska knepigt
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 14:36Ännu en nybörjarfråga, vad är det som gäller med den vita påsen, after race-bag, tar man med den på fredagen när man checkar in sina saker, eller är det något man kan ha och stoppa saker i eller ta saker ur fram till vi ger oss ner till vattnet?
Ännu en nybörjarfråga, vad är det som gäller med den vita påsen, after race-bag, tar man med den på fredagen när man checkar in sina saker, eller är det något man kan ha och stoppa saker i eller ta saker ur fram till vi ger oss ner till vattnet?
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 15:23Youtube är din vän, hittade svaret på ovanstående fråga
Youtube är din vän, hittade svaret på ovanstående fråga