Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 08:50Vi verkar ha varit ett par stycken som linkade fram längs banan med våra knän i lördags. Själv är jag nu fast besluten att verkligen rehaba/prehaba och stärka upp musklerna ordentligt. Jag var på massage veckan innan fjällmaran, det var ren och skär smärt
Vi verkar ha varit ett par stycken som linkade fram längs banan med våra knän i lördags. Själv är jag nu fast besluten att verkligen rehaba/prehaba och stärka upp musklerna ordentligt. Jag var på massage veckan innan fjällmaran, det var ren och skär smärt
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 09:35Magnus... gränsen är hårfin.. 😉
Men jag tog det lugnt och mitt högerben borde få guldmedalj som fick ta alla stötar nedför.
Elin... ja, jag vet bara inte vad problemet är. Gissar på att det är samma som orsakar ryggproblemen. Men jag har lovat mig sjä
Magnus... gränsen är hårfin.. 😉
Men jag tog det lugnt och mitt högerben borde få guldmedalj som fick ta alla stötar nedför.
Elin... ja, jag vet bara inte vad problemet är. Gissar på att det är samma som orsakar ryggproblemen. Men jag har lovat mig sjä
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 10:16När jag var hos massören så började han med att ta in sin naprapatkollega som kollade att jag inte hade något snett eller låst i ryggen, det skulle tydligen kunna vara en annan orsak till löpaknä, det kanske är något sådant i ditt fall eftersom du även ha
När jag var hos massören så började han med att ta in sin naprapatkollega som kollade att jag inte hade något snett eller låst i ryggen, det skulle tydligen kunna vara en annan orsak till löpaknä, det kanske är något sådant i ditt fall eftersom du även ha
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 10:16Anna Panna: Nu när det inte handlar om snabbfix längre... Det är väldigt vanligt att man är för svag i abduktorer/utåtrotatorer i höfterna. Även bålstabiliteten spelar in när det gäller att stabilisera knäna. Så nu är det bara att kolla upp detta och sen
Anna Panna: Nu när det inte handlar om snabbfix längre... Det är väldigt vanligt att man är för svag i abduktorer/utåtrotatorer i höfterna. Även bålstabiliteten spelar in när det gäller att stabilisera knäna. Så nu är det bara att kolla upp detta och sen
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 20:50Anna Panna: grattis till att du tog dig runt trots allt! Hoppas verkligen att det inte blir en lång rehabperiod pga detta...
Elin A: vilka muskler är det i ditt fall som är/var svaga? Mitt knä (eller ev båda) har blivit sämre igen och jag vet varken ut e
Anna Panna: grattis till att du tog dig runt trots allt! Hoppas verkligen att det inte blir en lång rehabperiod pga detta...
Elin A: vilka muskler är det i ditt fall som är/var svaga? Mitt knä (eller ev båda) har blivit sämre igen och jag vet varken ut e
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 20:57Nu nämnde inte massören några specifika muskler i mitt fall men jag fick ett schema med rehabövningar att göra och de involverade baksida och framsida lår, rumpa och bål. Ett allsidigt styrketräningsprogram borde göra susen hur som helst, jag har bara int
Nu nämnde inte massören några specifika muskler i mitt fall men jag fick ett schema med rehabövningar att göra och de involverade baksida och framsida lår, rumpa och bål. Ett allsidigt styrketräningsprogram borde göra susen hur som helst, jag har bara int