Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 11:49Jag känner till några skillnader.
Jag känner till några skillnader.
Quote from Lars Mörrby on 12 April 2008, 13:06David,
det finns några subtila skillnader mellan tjejer och killar, men de kan vara svåra att se på håll. Försök titta lite noggrannare på badstranden i sommar så kanske du lyckas hitta någon... 😉
David,
det finns några subtila skillnader mellan tjejer och killar, men de kan vara svåra att se på håll. Försök titta lite noggrannare på badstranden i sommar så kanske du lyckas hitta någon... 😉
Quote from Elias Engqvist on 12 April 2008, 13:19Börje: Begåvad är inte detsamma som smart.
Börje: Det var ju det David sa - att han kände till skillnader.Anna: Det är INTE ok att springa på så länge det känns bra (Om man är ovan att springa) Man behöver ganska lång tid att vänja/stärka muskelfäste
Börje: Begåvad är inte detsamma som smart.
Börje: Det var ju det David sa - att han kände till skillnader.
Anna: Det är INTE ok att springa på så länge det känns bra (Om man är ovan att springa) Man behöver ganska lång tid att vänja/stärka muskelfäste
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 13:28..och att ha tiden 30 min på 5km..är det ett rätt lågt ställt mål då kanske?
..och att ha tiden 30 min på 5km..är det ett rätt lågt ställt mål då kanske?
Quote from Elias Engqvist on 12 April 2008, 13:33Det är individuellt Britta. Vissa tycker 6min/km är snabbt och vissa tycker att 4min/km är långsamt.
Då man som jag tex börjar närma sig 60 så måste man ändra sig lite varje år vad gäller vad som är snabbt o långsamt.
Mitt förslag är: Spring 5km så fort
Det är individuellt Britta. Vissa tycker 6min/km är snabbt och vissa tycker att 4min/km är långsamt.
Då man som jag tex börjar närma sig 60 så måste man ändra sig lite varje år vad gäller vad som är snabbt o långsamt.
Mitt förslag är: Spring 5km så fort
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 14:20Börje: Nu kan det ju i och för sig vara så både att jag är stendum och Allie en fantastisk sångerska, men det torde framgå ur diskussionen inom vilket område våra begåvningar och talanger finns respektive inte 😉
Och visst är det så att det krävs riktigt
Börje: Nu kan det ju i och för sig vara så både att jag är stendum och Allie en fantastisk sångerska, men det torde framgå ur diskussionen inom vilket område våra begåvningar och talanger finns respektive inte 😉
Och visst är det så att det krävs riktigt
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 16:39Håller med dej Fredrika 😉
Håller med dej Fredrika 😉
Quote from Jan Lundquist on 12 April 2008, 22:20> Jag tycker inte milen på en timme är ett orealistiskt mål
Inte jag heller. Eftersom jag kunde springa tjejlidingö på 70 minuter helt otränad är jag helt övertygad om att även jag kan göra en vanlig mil på mindre än en timme.
> Jag tycker inte milen på en timme är ett orealistiskt mål
Inte jag heller. Eftersom jag kunde springa tjejlidingö på 70 minuter helt otränad är jag helt övertygad om att även jag kan göra en vanlig mil på mindre än en timme.
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 22:39Är inte det bästa att börja lite smått innan man sätter upp sina mål?
Ett mål på sub 50 kan vara bra, 1 timme elller 70 minuter på 10 km kan också vara bra mål. Är du nästa Isabella Andersson så är du snart nere på 40 minuter.
Det beror på en mängd fakt
Är inte det bästa att börja lite smått innan man sätter upp sina mål?
Ett mål på sub 50 kan vara bra, 1 timme elller 70 minuter på 10 km kan också vara bra mål. Är du nästa Isabella Andersson så är du snart nere på 40 minuter.
Det beror på en mängd fakt
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 16:25Vad det gäller ligament m.m så är jag inte särskilt orolig. Muskler har jag så det räcker och blir över, (vill t.om bli av med lite. Det är tungt att släpa på). Det är väl själva kondisen och uthålligheten som är den stora utmaningen.
Sen så kan man läsa
Vad det gäller ligament m.m så är jag inte särskilt orolig. Muskler har jag så det räcker och blir över, (vill t.om bli av med lite. Det är tungt att släpa på). Det är väl själva kondisen och uthålligheten som är den stora utmaningen.
Sen så kan man läsa