Quote from Davi Custódio on 14 October 2010, 13:00Gå inte ut för hårt, annars kommer du att få skador.
Lyssna på kroppen, annars kommer du att få skador.
Ta det lugnt i början, annars kommer du få skador.
Öka lite och successivt under lång period, annars kommer du få skador.
Lycka till!
Gå inte ut för hårt, annars kommer du att få skador.
Lyssna på kroppen, annars kommer du att få skador.
Ta det lugnt i början, annars kommer du få skador.
Öka lite och successivt under lång period, annars kommer du få skador.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 13:58Jag har många gånger ångrat mig när jag stått på tröskeln hemma innan jag gett mig ut men jag har banne mig aldrig ångrat mig efteråt. Aldrigaldrigaldrigaldrig...
Håll fokus på hur bra man känner sig efter man rört på sig och vips så har du skaffat dig
Jag har många gånger ångrat mig när jag stått på tröskeln hemma innan jag gett mig ut men jag har banne mig aldrig ångrat mig efteråt. Aldrigaldrigaldrigaldrig...
Håll fokus på hur bra man känner sig efter man rört på sig och vips så har du skaffat dig
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 14:15Danne TH - får jag kopiera ditt inlägg och klistra upp på kylskåpet och badrumsspegeln? Rama in det och spika upp ovanför sänggaveln? Brodera det i korsstygn och sätta upp det med häftstift på köksväggen? Rista in det och sätta bland mina etsningar? Tryck
Danne TH - får jag kopiera ditt inlägg och klistra upp på kylskåpet och badrumsspegeln? Rama in det och spika upp ovanför sänggaveln? Brodera det i korsstygn och sätta upp det med häftstift på köksväggen? Rista in det och sätta bland mina etsningar? Tryck
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 14:21Om du gör tapeter och sätter upp i hallen, kan vi få en bild då?
Om du gör tapeter och sätter upp i hallen, kan vi få en bild då?
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 14:24Vill du inte hellre se min broderade bonad?
Eller komma och kolla etsningarna?
Vill du inte hellre se min broderade bonad?
Eller komma och kolla etsningarna?
Quote from Elias Engqvist on 14 October 2010, 14:34Du glömde "Trycka upp toapapper"
Du glömde "Trycka upp toapapper"
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 15:34Om man har problem med motivationen är det bra att inte ge sig själv några utvägar. Det betyder att man inte löst kan lova sig själv att träna två dagar i veckan nån gång. Då kommer man misslyckas. Man kanske säger "jag tänker träna varje veckodag utan un
Om man har problem med motivationen är det bra att inte ge sig själv några utvägar. Det betyder att man inte löst kan lova sig själv att träna två dagar i veckan nån gång. Då kommer man misslyckas. Man kanske säger "jag tänker träna varje veckodag utan un
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 15:52Lena: jag tänkte samma sak. Inte för aktuellt bruk, för jag springer för att det är kul att springa. Men den dagen motivationen tryter kanske?
Iof så borde jag styrketräna mer. Så ja, vilken del ska jag brodera?
Lena: jag tänkte samma sak. Inte för aktuellt bruk, för jag springer för att det är kul att springa. Men den dagen motivationen tryter kanske?
Iof så borde jag styrketräna mer. Så ja, vilken del ska jag brodera?
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 16:27En sak som för mig gjort det ännu lättare att komma igång med att springa är att skaffa en klocka som dokumenterar tid och sträcka och sen registrera det t.ex här på FB. Det ger en härlig pepp att se vad man verkligen åstadkommit och de framsteg man gör.
En sak som för mig gjort det ännu lättare att komma igång med att springa är att skaffa en klocka som dokumenterar tid och sträcka och sen registrera det t.ex här på FB. Det ger en härlig pepp att se vad man verkligen åstadkommit och de framsteg man gör.
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 16:28Börja tävla så blir det en morot till att träna.
Börja tävla så blir det en morot till att träna.