Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 22:17Idag påbörjade jag mitt löpprogram. Larvigt tänkter jag med en min jogg. Aldrig har en min varit så lång. Jag klarade av det och känner mig så nöjd.
Idag påbörjade jag mitt löpprogram. Larvigt tänkter jag med en min jogg. Aldrig har en min varit så lång. Jag klarade av det och känner mig så nöjd.
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 22:20Härligt, bra gjort!
Härligt, bra gjort!
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 09:40Du tror det inte nu, men om några månader kommer en halvtimme kännas lättare än den där minuten gjorde nu.:-)
Du tror det inte nu, men om några månader kommer en halvtimme kännas lättare än den där minuten gjorde nu.:-)
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 10:27Bra gjort! Jag är superimponerad av alla som får för sig att börja springa utan tidigare löpträning. Kämpa på, snart kommer du som Anne skrev att tycka det går lätt!
Fortsätt gärna att skriva hur det går för dig!
Bra gjort! Jag är superimponerad av alla som får för sig att börja springa utan tidigare löpträning. Kämpa på, snart kommer du som Anne skrev att tycka det går lätt!
Fortsätt gärna att skriva hur det går för dig!
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 11:28Tack igen. Om ni visste hur bra det känns med er peppning. Det får mig att tro att detta ska gå. Ser fram emot den dagen jag kan skriva att jag har orkat en halvtimme. kanske lite dumt att jag började på hösten av alla årstider, men det finns ju löpband :
Tack igen. Om ni visste hur bra det känns med er peppning. Det får mig att tro att detta ska gå. Ser fram emot den dagen jag kan skriva att jag har orkat en halvtimme. kanske lite dumt att jag började på hösten av alla årstider, men det finns ju löpband :
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 11:31Bra jobbat Sarah! Som lite ytterligare peppning kan jag berätta att jag i juni bara kunde springa efter bussar eller till tåg, i förrgår sprang jag 16 backiga kilometer. 🙂
Bra jobbat Sarah! Som lite ytterligare peppning kan jag berätta att jag i juni bara kunde springa efter bussar eller till tåg, i förrgår sprang jag 16 backiga kilometer. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 14:43Det börjar med en minut och slutar med något riktigt tokigt ultralopp, typ 10mil genom Sahara. Du är härmed varnad om beroendefaran med att börja springa en minut...
För övrigt: BRA JOBBAT! (t+)
Det börjar med en minut och slutar med något riktigt tokigt ultralopp, typ 10mil genom Sahara. Du är härmed varnad om beroendefaran med att börja springa en minut...
För övrigt: BRA JOBBAT! (t+)
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 14:23Våren 2008 gick jag från riktig soffpotatis till att börja träna lite försiktigt inför Midnattsloppet som mina kollegor hade lurat med mig på. Även mitt träningsprogram började med en minut jogg. Jag gick ner mig ordentligt i löparträsket kan man säga...
Våren 2008 gick jag från riktig soffpotatis till att börja träna lite försiktigt inför Midnattsloppet som mina kollegor hade lurat med mig på. Även mitt träningsprogram började med en minut jogg. Jag gick ner mig ordentligt i löparträsket kan man säga...
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 10:24En fördel med att börja så här års är att du kommer få dubbel belöning om sisådär fem månader - när du orkar springa din första mil är våren här!
En fördel med att börja så här års är att du kommer få dubbel belöning om sisådär fem månader - när du orkar springa din första mil är våren här!
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 21:19När jag läser vad ni skriver så blir jag förundrad och hoppas att det ska gälla mig också. Ni verkar urduktiga. Har ni tidigare motionsvana? Igår då jag var ute kändes det tungt i bröstet och sedan fick jag stickningar i armarna. Otrevlig känsla. Tänkte g
När jag läser vad ni skriver så blir jag förundrad och hoppas att det ska gälla mig också. Ni verkar urduktiga. Har ni tidigare motionsvana? Igår då jag var ute kändes det tungt i bröstet och sedan fick jag stickningar i armarna. Otrevlig känsla. Tänkte g