Quote from Funbeat user on 17 October 2012, 15:10Jag tycker att det är ett trevligt initiativ. Hur klubben sen formas och om den blir ett alternativ eller ett komplement till andra klubbar i området återstår att se. Eventuellt dyker jag upp på första evenemanget i Väsjöbacken på söndag. Kanske. Om jag k
Jag tycker att det är ett trevligt initiativ. Hur klubben sen formas och om den blir ett alternativ eller ett komplement till andra klubbar i området återstår att se. Eventuellt dyker jag upp på första evenemanget i Väsjöbacken på söndag. Kanske. Om jag k
Quote from Funbeat user on 17 October 2012, 15:49Kuuul!
Jag tänkte mig vänstervarv upp till toppen eller om man vänder vid platån så att säga. Över 4 minuters intervaller siktar vi på. Att dra upp under liften är ju bra också om man vill.
Vi ses framför liften i så fall!
Kuuul!
Jag tänkte mig vänstervarv upp till toppen eller om man vänder vid platån så att säga. Över 4 minuters intervaller siktar vi på. Att dra upp under liften är ju bra också om man vill.
Vi ses framför liften i så fall!
Quote from Funbeat user on 17 October 2012, 16:38Vi brukade köra från platån upp till toppen, lätt hitta lagom lutning där.
Vi brukade köra från platån upp till toppen, lätt hitta lagom lutning där.
Quote from Funbeat user on 17 October 2012, 16:38Vi brukade köra från platån upp till toppen, lätt hitta lagom lutning där.
Vi brukade köra från platån upp till toppen, lätt hitta lagom lutning där.
Quote from Funbeat user on 17 October 2012, 16:42Ja, du menar från platån och sedan asfaltsvägen upp eller rakt upp?
Ja, du menar från platån och sedan asfaltsvägen upp eller rakt upp?
Quote from Funbeat user on 17 October 2012, 21:26Vilket som, beroende på hur brant man vill ha
Vilket som, beroende på hur brant man vill ha
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 07:05Bra initiativ ! Jag dyker upp på några träningar framöver, på söndag är det dock OL på programet.
Bra initiativ ! Jag dyker upp på några träningar framöver, på söndag är det dock OL på programet.
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 10:49Härligt! Kom med förslag på andra former av plågeri på fejjan.
Härligt! Kom med förslag på andra former av plågeri på fejjan.
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 19:30Det här kommer jag lätt vara med på, både mtb löp stavlöp ryggsäckslöp snöpulsning tja kanske t.o.m. längdlagg nån gång. Priiima! 🙂
Det här kommer jag lätt vara med på, både mtb löp stavlöp ryggsäckslöp snöpulsning tja kanske t.o.m. längdlagg nån gång. Priiima! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 19:49Grymt:) Jag har också ett kort i ärmen om det blir bra med snö. Tänkte köra siljan snowshoerace och då måste man ju träna snöskolöpning:)
Grymt:) Jag har också ett kort i ärmen om det blir bra med snö. Tänkte köra siljan snowshoerace och då måste man ju träna snöskolöpning:)