Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 20:25Fredrikshof kör cykelträningar norr om stan, oftast start vid Täby, ca 10km från Sollentuna.
CK08 utgår från Danderyd, men varje träningspass går förbi Sollentuna, ca 5km från starten av träningen
Täby MTB har cykel, även det kanske 10km från Sollentuna.
Fredrikshof kör cykelträningar norr om stan, oftast start vid Täby, ca 10km från Sollentuna.
CK08 utgår från Danderyd, men varje träningspass går förbi Sollentuna, ca 5km från starten av träningen
Täby MTB har cykel, även det kanske 10km från Sollentuna.
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 20:39Va bra;)
Va bra;)
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 21:05Ja, det var ju svårt att hitta.
Ja, det var ju svårt att hitta.
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 00:44Får man komma även om man befinner sig på inte så hög nivå i sin löpning?
Alltid lättare att köra backe i sällskap med andra, sen så är skidträning alltid intressant såhär några månader innan VL.
Får man komma även om man befinner sig på inte så hög nivå i sin löpning?
Alltid lättare att köra backe i sällskap med andra, sen så är skidträning alltid intressant såhär några månader innan VL.
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 11:33Ja!! det är bara att dyka upp. Vi kan forma fler grupper beroende på fart. Kör vi backträning så kör ju oftast alla huller om buller ändå. Dyk upp i morgon på löpningen - det kommer bli kanon i höstluften!
Ja!! det är bara att dyka upp. Vi kan forma fler grupper beroende på fart. Kör vi backträning så kör ju oftast alla huller om buller ändå. Dyk upp i morgon på löpningen - det kommer bli kanon i höstluften!
Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 12:36Två starka blev vi i strålande sol! Tempot blev strax över 6 min så det kan nog kallas distanstempo. Lite ivrig start blev det men vi lugnade ner oss efter ett tag med tanke på backarna. 1 och 20 samt ca 12 km blev det. Häng med nästa gång!!
Två starka blev vi i strålande sol! Tempot blev strax över 6 min så det kan nog kallas distanstempo. Lite ivrig start blev det men vi lugnade ner oss efter ett tag med tanke på backarna. 1 och 20 samt ca 12 km blev det. Häng med nästa gång!!
Quote from Funbeat user on 30 October 2012, 14:21Vad kul. Jag var bortrest den här helgen men hoppas kunna hänga på framöver.
Vad kul. Jag var bortrest den här helgen men hoppas kunna hänga på framöver.
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 21:44Suveränt initiativ! Håller koll även på fejan framöver.
Suveränt initiativ! Håller koll även på fejan framöver.
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 09:09Vi kör pannlampsstavbacksintervaller...i Väsjöbacken nu på söndag kl 19!
Vi kör pannlampsstavbacksintervaller...i Väsjöbacken nu på söndag kl 19!
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 13:46Nu kanske jag har missat nåt, tjusningen med pannlampa t.ex, men är det inte trevligt att utnyttja det lilla dagsljus som finns i november? Alltså att springa backintervaller medan det fortfarande är ljust? Det tycker jag vore trevligt.
Nu vet jag inte o
Nu kanske jag har missat nåt, tjusningen med pannlampa t.ex, men är det inte trevligt att utnyttja det lilla dagsljus som finns i november? Alltså att springa backintervaller medan det fortfarande är ljust? Det tycker jag vore trevligt.
Nu vet jag inte o