Quote from Guest on 31 March 2008, 20:02Man brukar prata om att slå sina kloka huvuden ihop, här var det två tokskallar som krockade 😉
Fia-Lotta lyckades mäta upp att det är en mara från Hornstull till Järna om man springer via E4:an. Jag bor vid Hornstull så jag tyckte det lät som en kanonid
Man brukar prata om att slå sina kloka huvuden ihop, här var det två tokskallar som krockade 😉
Fia-Lotta lyckades mäta upp att det är en mara från Hornstull till Järna om man springer via E4:an. Jag bor vid Hornstull så jag tyckte det lät som en kanonid
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 20:12Hoppar upp och ner av iver och viftar med näven! Klart jag är med!!! (t+) Jag älskar tosserier och utmaningar!!!!! 😀
Hoppar upp och ner av iver och viftar med näven! Klart jag är med!!! (t+) Jag älskar tosserier och utmaningar!!!!! 😀
Quote from Therese Linner on 31 March 2008, 20:24Alltså... ni är ju skvatt...! Jag antar att det är lagom tempo som gäller? Varför... varför blir jag sugen på det här? Jag anmäler mig helt klart som intresserad 😀
Alltså... ni är ju skvatt...! Jag antar att det är lagom tempo som gäller? Varför... varför blir jag sugen på det här? Jag anmäler mig helt klart som intresserad 😀
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 20:26Hurra för alla "tosselisor" här på FB! (t+) Fasiken vad kul!!!! 😀
Edit: Klart det blir "lagom" tempo. Tycker i alla fall jag - här ska lufsas fram i den Sörmländska sommarnaturen! 😀
Hurra för alla "tosselisor" här på FB! (t+) Fasiken vad kul!!!! 😀
Edit: Klart det blir "lagom" tempo. Tycker i alla fall jag - här ska lufsas fram i den Sörmländska sommarnaturen! 😀
Quote from Urban Nilsson on 31 March 2008, 20:28Jag slänger in ett "om jag är i stan så varför inte".
Jag slänger in ett "om jag är i stan så varför inte".
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 22:16Låter riktigt roligt.
Det är nog ngt för mig, räkna med mig. (t+)
Låter riktigt roligt.
Det är nog ngt för mig, räkna med mig. (t+)
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 22:29Längs E4:an går ju inte att springa, jag utgår ifrån att det inte är väggrenen som åsyftas. Det är riktigt mycket berg och kuperat närmast motorvägen så det är knappast genomförbart att springa parallellt med motorvägen på andra sidan viltstängslet.
Ni må
Längs E4:an går ju inte att springa, jag utgår ifrån att det inte är väggrenen som åsyftas. Det är riktigt mycket berg och kuperat närmast motorvägen så det är knappast genomförbart att springa parallellt med motorvägen på andra sidan viltstängslet.
Ni må
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 22:58Kul att fler är på!!
Jorå som antytt kommer det att bli en både finare och längre väg än motorvägen 🙂
Som tur är är det ju några månader kvar att planera!
Kul att fler är på!!
Jorå som antytt kommer det att bli en både finare och längre väg än motorvägen 🙂
Som tur är är det ju några månader kvar att planera!
Quote from Lotta Lindström on 31 March 2008, 23:05>Klart det blir "lagom" tempo. Tycker i alla fall jag - här ska lufsas fram i den Sörmländska sommarnaturen!
Det där med "lagom tempo" har jag funderat över. Ert "lufstempo" är förmodligen näst intill sprint för mig.;) Ha det så kul! 😀
>Klart det blir "lagom" tempo. Tycker i alla fall jag - här ska lufsas fram i den Sörmländska sommarnaturen!
Det där med "lagom tempo" har jag funderat över. Ert "lufstempo" är förmodligen näst intill sprint för mig.;) Ha det så kul! 😀
Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 05:31Personligen tror jag nog att det är bäst att springa längs pendeltågslinjen.
Om någon mot förmodan skulle tvingas bryta bör det inte vara mer än några km till närmaste pendelstågsstation.
Som Södertäljebo är jag även nyfiken på vad som lockar i Järna. De
Personligen tror jag nog att det är bäst att springa längs pendeltågslinjen.
Om någon mot förmodan skulle tvingas bryta bör det inte vara mer än några km till närmaste pendelstågsstation.
Som Södertäljebo är jag även nyfiken på vad som lockar i Järna. De