Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 15:52Visst är Järna ett vanligt utflyktsmål. Både antroposoferna och Saltå kvarn lockar.
Visst är Järna ett vanligt utflyktsmål. Både antroposoferna och Saltå kvarn lockar.
Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 20:32Galet men roligt låter det! Jag anmäler mig som intresserad, det är ju åt mitt håll:-)
Galet men roligt låter det! Jag anmäler mig som intresserad, det är ju åt mitt håll:-)
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 07:46Nu vill jag absolut springa till Järna.
Det är extra häftigt att det inte är en metropol. 🙂
Är med om benen och kalendern tillåter.
Nu vill jag absolut springa till Järna.
Det är extra häftigt att det inte är en metropol. 🙂
Är med om benen och kalendern tillåter.
Quote from Camilla Maunu on 3 April 2008, 21:04Jag har i dagsläget aldrig sprungit längre än 13 kilometer och det var i höstas. Nu under "vintern"/våren har jag varit bortrest och inte sprungit en meter förrän för 2,5 vecka sedan. Inte en suck att jag skulle palla en ultra men jag tycker idén är ascoo
Jag har i dagsläget aldrig sprungit längre än 13 kilometer och det var i höstas. Nu under "vintern"/våren har jag varit bortrest och inte sprungit en meter förrän för 2,5 vecka sedan. Inte en suck att jag skulle palla en ultra men jag tycker idén är ascoo
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 21:32"När" frågas?
"När" frågas?
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 13:34Troligtvis blir det någon av de första veckorna i juli, vi återkommer om detta såfort det är spikat. Kul också att fler vill haka på även på en delsträcka! 🙂 (Det är så jag själv började med de här tokerierna...)
Troligtvis blir det någon av de första veckorna i juli, vi återkommer om detta såfort det är spikat. Kul också att fler vill haka på även på en delsträcka! 🙂 (Det är så jag själv började med de här tokerierna...)
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 13:37Jag kan hänga med på cykel ifrån Välarondellen.
Jag kan hänga med på cykel ifrån Välarondellen.
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 13:40Jag kan möta upp med bil i Järna.
Nä allvarligt, är det nån karta i vardande? Jag skulle gärna försöka hänga med en bit av sträckan men då vill man ju veta vid vilken pendelstation man ska ge upp!
Jag kan möta upp med bil i Järna.
Nä allvarligt, är det nån karta i vardande? Jag skulle gärna försöka hänga med en bit av sträckan men då vill man ju veta vid vilken pendelstation man ska ge upp!
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 13:44Det är tre månader till dess - liiiite tålamod snälla!! 🙂
Det är tre månader till dess - liiiite tålamod snälla!! 🙂
Quote from Viktor Wrede on 6 April 2008, 13:50Hakar gärna på så långt jag orkar dock inga planer på ultra då jag tränar för halvmara än så länge..men KUL initiativ och precis i rätt tid i almanackan då det inte finns så många lopp att välja på. Perfekt träning och kul att träffa FB-folk förstås! Ska
Hakar gärna på så långt jag orkar dock inga planer på ultra då jag tränar för halvmara än så länge..men KUL initiativ och precis i rätt tid i almanackan då det inte finns så många lopp att välja på. Perfekt träning och kul att träffa FB-folk förstås! Ska