Quote from Linnea Persson on 1 April 2008, 07:14Varför så negativ inställning till Järna, det är en mycket fin liten håla 🙂
Varför så negativ inställning till Järna, det är en mycket fin liten håla 🙂
Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 07:54Jag började enkom att läsa detta för att det stod Järna :D. Kan förstå att Järna drar 😉
Men lite tokiga måste ni vara som vill springa sååååååååå långt, jag föredrar själv cykeln
Jag började enkom att läsa detta för att det stod Järna :D. Kan förstå att Järna drar 😉
Men lite tokiga måste ni vara som vill springa sååååååååå långt, jag föredrar själv cykeln
Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 08:21Mikael, grejen är inte att springa en mara. Tvärtom så hoppas vi ju på att det blir lite längre än så. Att det blev Järna beror på att det är där man hamnar om man drar en mara på kartan från Hornstull. Så då satte sig Järna på hjärnan. Det blir så ibland
Mikael, grejen är inte att springa en mara. Tvärtom så hoppas vi ju på att det blir lite längre än så. Att det blev Järna beror på att det är där man hamnar om man drar en mara på kartan från Hornstull. Så då satte sig Järna på hjärnan. Det blir så ibland
Quote from Linnea Persson on 1 April 2008, 08:28Beroende på hur många ni blir (är lite sugen själv men håller precis på att komma igång efter ett långt ofrivilligt löpuppehåll och är lååångt ifrån den distansen idag) så kan jag rekommendera två mycket trevliga fik, ett som drivs av Saltå Kvarn, mycket
Beroende på hur många ni blir (är lite sugen själv men håller precis på att komma igång efter ett långt ofrivilligt löpuppehåll och är lååångt ifrån den distansen idag) så kan jag rekommendera två mycket trevliga fik, ett som drivs av Saltå Kvarn, mycket
Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 08:45Vi är nog rätt döda när vi kommer fram till Järna vi också - så då passar vi nog väldigt bra in där! 😉 😀
Vi är nog rätt döda när vi kommer fram till Järna vi också - så då passar vi nog väldigt bra in där! 😉 😀
Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 08:47JA JA
Fullständigt galet, och jättekul.
Jag vill vara med, hoppas att jag inte är bortrest då.
Självklart måste vi ramla in ett gäng svettiga trötta löpare på nåt alternativt cafe, det kan ju bli ett riktigt intressant möte.
JA JA
Fullständigt galet, och jättekul.
Jag vill vara med, hoppas att jag inte är bortrest då.
Självklart måste vi ramla in ett gäng svettiga trötta löpare på nåt alternativt cafe, det kan ju bli ett riktigt intressant möte.
Quote from Lena Bjerlöw on 1 April 2008, 09:45Jag är självklart på, om jag är hemma och det inte krockar med någon tävling! Bra initiativ! 🙂
Jag är självklart på, om jag är hemma och det inte krockar med någon tävling! Bra initiativ! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 15:30Det är möjligt att det är en mara när man mäter fågelvägen, men i praktiken bör det vara bra mycket längre när man mäter den faktiska löpvägen.
Jag skulle nog kunna tänka mig att bara löpsträckan Södertälje Centrum till Järna Centrum överstiger 15 km.Ja
Det är möjligt att det är en mara när man mäter fågelvägen, men i praktiken bör det vara bra mycket längre när man mäter den faktiska löpvägen.
Jag skulle nog kunna tänka mig att bara löpsträckan Södertälje Centrum till Järna Centrum överstiger 15 km.
Ja
Quote from Elias Engqvist on 1 April 2008, 15:47Det är inte målet utan vägen dit...
Det är inte målet utan vägen dit...
Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 15:48Jag ritade på skoj och mätte och får det till ca 51 km om man springer genom Skärholmen, Vårby, Tumba, Rönninge och Östertälje. Sneddar ner mot Järna via Saltskog. Alltså en ultra! 🙂
Jag ritade på skoj och mätte och får det till ca 51 km om man springer genom Skärholmen, Vårby, Tumba, Rönninge och Östertälje. Sneddar ner mot Järna via Saltskog. Alltså en ultra! 🙂