Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 15:37Peter: Jag tror nog vi får välja att springa öster om E4-an. På västra sidan är det ju vackrast, genom Bornsjöområdet, men då är vi strandsatta om vi vill bryta så det är nog inte så klokt. Vi kommer säkert passera samtliga pendeltågsstationer från Tumba
Peter: Jag tror nog vi får välja att springa öster om E4-an. På västra sidan är det ju vackrast, genom Bornsjöområdet, men då är vi strandsatta om vi vill bryta så det är nog inte så klokt. Vi kommer säkert passera samtliga pendeltågsstationer från Tumba
Quote from Elias Engqvist on 6 April 2008, 15:45Spring på spåret!
Spring på spåret!
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 15:48Älskar du oss inte christer? 🙁 😉
Älskar du oss inte christer? 🙁 😉
Quote from Elias Engqvist on 6 April 2008, 15:49Jo självklart!!!
Jag är bara avundsjuk att jag inte kan vara med. Måste cykla i Frankrike då 🙂
Jo självklart!!!
Jag är bara avundsjuk att jag inte kan vara med. Måste cykla i Frankrike då 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 15:51Kör intervall med sidstepp vid passerande pendeltåg.
Kör intervall med sidstepp vid passerande pendeltåg.
Quote from ellen olsson on 6 April 2008, 19:35> Jag är bara avundsjuk att jag inte kan vara med. Måste cykla i Frankrike då
Gissa vem som blev avundsjuk nu då?
Själv är jag och cyklar i Frankrike första veckan i juli, direkt efter ett antal cykeldagar i Dolomiterna. 🙂
> Jag är bara avundsjuk att jag inte kan vara med. Måste cykla i Frankrike då
Gissa vem som blev avundsjuk nu då?
Själv är jag och cyklar i Frankrike första veckan i juli, direkt efter ett antal cykeldagar i Dolomiterna. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 16:21Tar ni första helgen (5-6 juli) måste jag försöka vara med, helgen efter är man i Vansbro och simmar.
Tar ni första helgen (5-6 juli) måste jag försöka vara med, helgen efter är man i Vansbro och simmar.
Quote from Funbeat user on 3 May 2008, 13:28Nu är äventyret spikat - det blir söndagen 6 juli! 🙂
Och bansträckningen lär bli klar snart den också. Gott om stopp för raster och avhoppsmöjligheter utlovas. Något att se fram emot!
Nu är äventyret spikat - det blir söndagen 6 juli! 🙂
Och bansträckningen lär bli klar snart den också. Gott om stopp för raster och avhoppsmöjligheter utlovas. Något att se fram emot!
Quote from Therese Linner on 3 May 2008, 13:52Härligt Fredrika! (t+)
Härligt Fredrika! (t+)
Quote from Funbeat user on 3 May 2008, 16:50Nu har man inget att skylla på, denna gång måste man vara med.
Nu har man inget att skylla på, denna gång måste man vara med.