Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 09:32Det börjar nästan bli dags att lägga upp detta som ett lopp va? Jag är nog definitivt med om det inte krockar med nåt annat. Familjens semester börjar på fredagen, så man vet ju aldrig vad frugan kokar ihop 🙂
Så länge det blir >50K så är det intressant
Det börjar nästan bli dags att lägga upp detta som ett lopp va? Jag är nog definitivt med om det inte krockar med nåt annat. Familjens semester börjar på fredagen, så man vet ju aldrig vad frugan kokar ihop 🙂
Så länge det blir >50K så är det intressant
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 11:13Semester börjar ju på måndagen, därför får man vara borta från familjen på söndagen. Man måste vara "taktisk" när man lägger fram det.
Semester börjar ju på måndagen, därför får man vara borta från familjen på söndagen. Man måste vara "taktisk" när man lägger fram det.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 11:15Jamen det är ju perfekt, familjen vill kanske möta upp pappa med fika i Järna eller någonstans på vägen? 😉
Jamen det är ju perfekt, familjen vill kanske möta upp pappa med fika i Järna eller någonstans på vägen? 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 11:27Förmodligen får ja ta bilen själv till Järna (och ta tåget till Södra) men jag kan ha fika och Winerbröd för oss som belöning i bilen.
Förmodligen får ja ta bilen själv till Järna (och ta tåget till Södra) men jag kan ha fika och Winerbröd för oss som belöning i bilen.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 11:29Det behövs nån som kan placera ut fika nånstans halvvägs som tröst för oss som tvingas ge upp tidigare 😉
Det behövs nån som kan placera ut fika nånstans halvvägs som tröst för oss som tvingas ge upp tidigare 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 11:35Nu har jag lagt upp passet bland tävlingar så att ingen missar det i onödan. Hoppas jag inte får skäll för det 🙂
Nu har jag lagt upp passet bland tävlingar så att ingen missar det i onödan. Hoppas jag inte får skäll för det 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 11:50Om nån skäller så försvarar vi dej till sista blodsdroppen...
Om nån skäller så försvarar vi dej till sista blodsdroppen...
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 14:11Ja, annars kan vi ju alltid tävla om vem som har roligast! 🙂
(så det platsar som tävling alltså)
Ja, annars kan vi ju alltid tävla om vem som har roligast! 🙂
(så det platsar som tävling alltså)