Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 07:46Jag sprang ut strax efter sex imorse. Suveränt skönt med varm sol men frisk luft och svala skuggor.
Jag sprang ut strax efter sex imorse. Suveränt skönt med varm sol men frisk luft och svala skuggor.
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 09:22Som sagt morgonpass är det som gäller. Särskilt med lediga barn dessutom.
Kommer på mig själv med att längta efter höstpass när det är dags att ta på långa tajts igen och luften känns som champagne ... Klara kalla soliga mornar, eller att springa i regne
Som sagt morgonpass är det som gäller. Särskilt med lediga barn dessutom.
Kommer på mig själv med att längta efter höstpass när det är dags att ta på långa tajts igen och luften känns som champagne ... Klara kalla soliga mornar, eller att springa i regne
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 09:57sätt på trädgårdsslangen när jag kom hem efter min runda imorse, var ute kl 0800 - visade sig att det var nog en timme för sent för att slippa värmen. Stod ute & "duschade" med kläderna på i drygga 10 min - skönt, det var det enda jag tänkte på när jag sp
sätt på trädgårdsslangen när jag kom hem efter min runda imorse, var ute kl 0800 - visade sig att det var nog en timme för sent för att slippa värmen. Stod ute & "duschade" med kläderna på i drygga 10 min - skönt, det var det enda jag tänkte på när jag sp
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 10:02Nån nämnde den gångna vintern och kylan; insåg i vintras att jag definitivt presterar bättre när det är kallt! Eller rättare sagt; kroppen fungerar bättre! Jag älskade den här vintern ur jogg- /löpsynpunkt! Ordentligt med snö som gav fäste och konstant mi
Nån nämnde den gångna vintern och kylan; insåg i vintras att jag definitivt presterar bättre när det är kallt! Eller rättare sagt; kroppen fungerar bättre! Jag älskade den här vintern ur jogg- /löpsynpunkt! Ordentligt med snö som gav fäste och konstant mi
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 10:12Susanne: klä dig inte efter dina visioner bara... 😉
Imorgon vid denna tiden ska jag springa ett 12.3 km långt lopp. På landsbygden, bitvis utmed sjön. Det är nu 26 grader ute. Jag återkommer om det där med min nyupptäckta värmetålighet tror jag...
Susanne: klä dig inte efter dina visioner bara... 😉
Imorgon vid denna tiden ska jag springa ett 12.3 km långt lopp. På landsbygden, bitvis utmed sjön. Det är nu 26 grader ute. Jag återkommer om det där med min nyupptäckta värmetålighet tror jag...
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 10:14Ska ge mig ut på ett 3mils pass nu:D så för min del är det bara att härda och dricka mkt vatten.
Ska ge mig ut på ett 3mils pass nu:D så för min del är det bara att härda och dricka mkt vatten.
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 10:18Du har en poäng där Anna! *inga fleecetights, inga fleecetights* 😉
Du har en poäng där Anna! *inga fleecetights, inga fleecetights* 😉
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 10:18Lycka till för imorgon Anna.
Linus - drick drick drick!
Lycka till för imorgon Anna.
Linus - drick drick drick!
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 12:20Kom hem för cirka 1 tim sen. Termometern visar på modiga 34 grader C.
Alldeles för varmt med andra ord. Vad är det för fel med 20+, måste det dra iväg upp till 30!! J-a sol. 🙂
Kom hem för cirka 1 tim sen. Termometern visar på modiga 34 grader C.
Alldeles för varmt med andra ord. Vad är det för fel med 20+, måste det dra iväg upp till 30!! J-a sol. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 13:46Men va f-n, har ni redan glömt den j-a vintern vi hade? 😀
Jag älskar värmen och älskar att springa i den. Mina löpbad är ingen nödlösning utan jag älskar att bada - också. 🙂
Men va f-n, har ni redan glömt den j-a vintern vi hade? 😀
Jag älskar värmen och älskar att springa i den. Mina löpbad är ingen nödlösning utan jag älskar att bada - också. 🙂