Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 20:24Jessie: Huvudsaken att du inte gnällde då också! Vi var många som sprang - MEN gnälldei vintras. Det är det som är avgörande om man får gnälla nu eller inte.
Sprang och gnällde inte - varsågod och gnäll.
Sprang inte och gnällde inte - varsågod och gnäll.
Jessie: Huvudsaken att du inte gnällde då också! Vi var många som sprang - MEN gnälldei vintras. Det är det som är avgörande om man får gnälla nu eller inte.
Sprang och gnällde inte - varsågod och gnäll.
Sprang inte och gnällde inte - varsågod och gnäll.
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 20:28nej! de ska vi inte göra! för snart kan de bli sämre väder! så vi få passa på att springa och träna i värmen!
nej! de ska vi inte göra! för snart kan de bli sämre väder! så vi få passa på att springa och träna i värmen!
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 20:33Eftersom jag tidigare i diskussionen deklarerat att jag minsann inte kunde springa i den här värmen, och inte på kvällen måste jag härmed dementera (lite iaf)! Jag _kan_ springa när det är 27 grader, _om_ solen börjat gå ner, och jag _kan_ springa på kväl
Eftersom jag tidigare i diskussionen deklarerat att jag minsann inte kunde springa i den här värmen, och inte på kvällen måste jag härmed dementera (lite iaf)! Jag _kan_ springa när det är 27 grader, _om_ solen börjat gå ner, och jag _kan_ springa på kväl
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 20:36i fleecetights?
i fleecetights?
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 21:18jag skulle gärna springa i värmen men befinner mig i nordligaste norge och porten till ishavet som granne så det är jacka och långa tights som gäller..Förra veckan var det 3,5 grader kl 8 på morgonen och jag sprang med handskar:/ Detta är stor kontrast ti
jag skulle gärna springa i värmen men befinner mig i nordligaste norge och porten till ishavet som granne så det är jacka och långa tights som gäller..Förra veckan var det 3,5 grader kl 8 på morgonen och jag sprang med handskar:/ Detta är stor kontrast ti
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 21:32Helena: Nej, jag vet inte exakt var den finns i Rålis. Du har ju Smedsuddsbadet på Kungsholmen (visst heter det så?) på andra sidan Västerbron. Sedan har du Långholmsbadet, badet nedanför Tanto och utedusch i Vitabergsparken. Jag springer oftast på Söderm
Helena: Nej, jag vet inte exakt var den finns i Rålis. Du har ju Smedsuddsbadet på Kungsholmen (visst heter det så?) på andra sidan Västerbron. Sedan har du Långholmsbadet, badet nedanför Tanto och utedusch i Vitabergsparken. Jag springer oftast på Söderm
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 21:38jo jag anade det:) men uteduschen i vitabergsparken låter ju som en bra idé. då kan man springa en stund uppe på söderns höjder efter det, sedan hem via slussen-skeppsbron, sen upp på hantverkargatan och dyka ner vid norrmälsarsrand igen vid stadshuset..h
jo jag anade det:) men uteduschen i vitabergsparken låter ju som en bra idé. då kan man springa en stund uppe på söderns höjder efter det, sedan hem via slussen-skeppsbron, sen upp på hantverkargatan och dyka ner vid norrmälsarsrand igen vid stadshuset..h
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 21:41Spring Västerbron, runt Långholmen och få lite stigar och backar (hopp i plurret), runda Reimersholme, bort till Tanto (hopp i plurret), följ vattnet längs med Årstaviken och sedan Norra Hammarbyhamnen. Sväng upp på söders höjder, dusch i Vitabergsparken.
Spring Västerbron, runt Långholmen och få lite stigar och backar (hopp i plurret), runda Reimersholme, bort till Tanto (hopp i plurret), följ vattnet längs med Årstaviken och sedan Norra Hammarbyhamnen. Sväng upp på söders höjder, dusch i Vitabergsparken.
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 22:01åhh vad sugen jag blev att testa den turen!..Låter som en härlig runda med variation...
åhh vad sugen jag blev att testa den turen!..Låter som en härlig runda med variation...
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 22:03🙂
🙂