Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSpringa i värmen!?
You need to log in to create posts and topics.

Jessie: Huvudsaken att du inte gnällde då också! Vi var många som sprang - MEN gnälldei vintras. Det är det som är avgörande om man får gnälla nu eller inte.

Sprang och gnällde inte - varsågod och gnäll.
Sprang inte och gnällde inte - varsågod och gnäll.

nej! de ska vi inte göra! för snart kan de bli sämre väder! så vi få passa på att springa och träna i värmen!

Eftersom jag tidigare i diskussionen deklarerat att jag minsann inte kunde springa i den här värmen, och inte på kvällen måste jag härmed dementera (lite iaf)! Jag _kan_ springa när det är 27 grader, _om_ solen börjat gå ner, och jag _kan_ springa på kväl

i fleecetights?

jag skulle gärna springa i värmen men befinner mig i nordligaste norge och porten till ishavet som granne så det är jacka och långa tights som gäller..Förra veckan var det 3,5 grader kl 8 på morgonen och jag sprang med handskar:/ Detta är stor kontrast ti

Helena: Nej, jag vet inte exakt var den finns i Rålis. Du har ju Smedsuddsbadet på Kungsholmen (visst heter det så?) på andra sidan Västerbron. Sedan har du Långholmsbadet, badet nedanför Tanto och utedusch i Vitabergsparken. Jag springer oftast på Söderm

jo jag anade det:) men uteduschen i vitabergsparken låter ju som en bra idé. då kan man springa en stund uppe på söderns höjder efter det, sedan hem via slussen-skeppsbron, sen upp på hantverkargatan och dyka ner vid norrmälsarsrand igen vid stadshuset..h

Spring Västerbron, runt Långholmen och få lite stigar och backar (hopp i plurret), runda Reimersholme, bort till Tanto (hopp i plurret), följ vattnet längs med Årstaviken och sedan Norra Hammarbyhamnen. Sväng upp på söders höjder, dusch i Vitabergsparken.

åhh vad sugen jag blev att testa den turen!..Låter som en härlig runda med variation...

🙂