Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 10:35Jag tar med mig mina tvillingkillar på 9 år lite då och då. 3-5 km brukar det bli och det är mycket roligare med riktiga löparskor även för barnen.
Just nu har de lagerränsning på Runners Store och jag köpte precis två par likadana som de redan har i näs
Jag tar med mig mina tvillingkillar på 9 år lite då och då. 3-5 km brukar det bli och det är mycket roligare med riktiga löparskor även för barnen.
Just nu har de lagerränsning på Runners Store och jag köpte precis två par likadana som de redan har i näs
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 19:14Anmäl er till smålopp. Det är ju roligt att få medalj mm. och roligare för henne att springa om hon har ett "mål".
Generellt tror jag inte så många barn gillar att springa 3 km i ett jogging-tempo så du får slå knut på dig själv fö att hitta på roliga ö
Anmäl er till smålopp. Det är ju roligt att få medalj mm. och roligare för henne att springa om hon har ett "mål".
Generellt tror jag inte så många barn gillar att springa 3 km i ett jogging-tempo så du får slå knut på dig själv fö att hitta på roliga ö
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 08:32Jag sprang med min pappa då jag var 7-8år och det bestående minnet av de passen är att jag var fruktansvärt andfådd och något enormt törstig och hela upplevelsen var ganska tuff men att jag på något sätt ändå tycket om det. Kanske för att jag FICK följa m
Jag sprang med min pappa då jag var 7-8år och det bestående minnet av de passen är att jag var fruktansvärt andfådd och något enormt törstig och hela upplevelsen var ganska tuff men att jag på något sätt ändå tycket om det. Kanske för att jag FICK följa m
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 08:46När jag var kring 7 års åldern och körde löpträning med mina föräldrar upplevde jag det som roligt! Särskilt med ordentlig men lekfull uppvärmning!
Även under löprundan var det mycket höga knän och annat skoj (H)
När jag var kring 7 års åldern och körde löpträning med mina föräldrar upplevde jag det som roligt! Särskilt med ordentlig men lekfull uppvärmning!
Även under löprundan var det mycket höga knän och annat skoj (H)
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 10:54Blev superinspirerad av den här tråden och bjöd med min sexåring på en joggingrunda i går. Hon blev jätteglad. Det blev 1,5 km där hon fick bestämma väg och tempo. Det gick inte så fort men vi hade väldigt roligt tillsammans. (t+)
Blev superinspirerad av den här tråden och bjöd med min sexåring på en joggingrunda i går. Hon blev jätteglad. Det blev 1,5 km där hon fick bestämma väg och tempo. Det gick inte så fort men vi hade väldigt roligt tillsammans. (t+)
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 11:09Prata om synkronicitet, men jag sprang första rundan med min minsta grabb i lördags, strax innan den här tråden startades. Nu har vi hunnit två rundor på två dagar.
http://www.funbeat.se/person/overview.aspx?PersonID=249509
I kväll blir det en till och se
Prata om synkronicitet, men jag sprang första rundan med min minsta grabb i lördags, strax innan den här tråden startades. Nu har vi hunnit två rundor på två dagar.
http://www.funbeat.se/person/overview.aspx?PersonID=249509
I kväll blir det en till och se
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 11:55Hej,
Jag tar med mig min dotter ibland på turen, löpturen, hon fyller 9 i december.
Vi har köpte ett par löpskor på stadium för 199. JAg har frågat hur det känns i hennes fötter och jag kollar lite på stegen när hon springer.
Jag gör löpningen lite på he
Hej,
Jag tar med mig min dotter ibland på turen, löpturen, hon fyller 9 i december.
Vi har köpte ett par löpskor på stadium för 199. JAg har frågat hur det känns i hennes fötter och jag kollar lite på stegen när hon springer.
Jag gör löpningen lite på he
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 12:05Mina barn var 3 och 5 (!) när dem började springa med mig. Vi brukar ta med oss dricka och banan och springa en liten runda på 1,5 km. Dem tycker det är jättekul! Den lilla har astma och måste ju gå ibland. En gång tog jag med mina systers barn i samma
Mina barn var 3 och 5 (!) när dem började springa med mig. Vi brukar ta med oss dricka och banan och springa en liten runda på 1,5 km. Dem tycker det är jättekul! Den lilla har astma och måste ju gå ibland. En gång tog jag med mina systers barn i samma
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 12:22Minns att jag någon gång på åttiotalet (var väl åtta år kanske) cyklade vid sidan av min pappa på ett av hans långpass. Perfekt upplägg om man vill att träningen ska ge utdelning från ett vuxenperspektiv och för egen del minns jag att det var kul att kunn
Minns att jag någon gång på åttiotalet (var väl åtta år kanske) cyklade vid sidan av min pappa på ett av hans långpass. Perfekt upplägg om man vill att träningen ska ge utdelning från ett vuxenperspektiv och för egen del minns jag att det var kul att kunn
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 17:10Viktors tips: (t+) (t+) (t+)
Viktors tips: (t+) (t+) (t+)