Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 23:04Vill du ha Nike+ i spelaren är det bara iPod Nano som fungerar. Själv kör jag med en förra generationens iPod Shuffle, pytteliten bara ett par gram och bara de enklaste funktionerna, perfekt när man springer.
Vill man ha nåt annat märke finns det nog mas
Vill du ha Nike+ i spelaren är det bara iPod Nano som fungerar. Själv kör jag med en förra generationens iPod Shuffle, pytteliten bara ett par gram och bara de enklaste funktionerna, perfekt när man springer.
Vill man ha nåt annat märke finns det nog mas
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 23:08Jag kör också 2:a generationens iPod Shuffle, klockren när man springer.
Jag kör också 2:a generationens iPod Shuffle, klockren när man springer.
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 23:10Jo, det visste jag men jag är inte ute efter just nike+, nanon är nog onödigt stor och dyr för ändamålet. Nämnde det bara som ett exempel på löparspecifika funktioner.
🙂
Ett annat krav som spelaren kanske borde uppfylla är att det borde finnas nån lä
Jo, det visste jag men jag är inte ute efter just nike+, nanon är nog onödigt stor och dyr för ändamålet. Nämnde det bara som ett exempel på löparspecifika funktioner.
🙂
Ett annat krav som spelaren kanske borde uppfylla är att det borde finnas nån lä
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 23:13iPod Shufflen har inbyggd clip-on. Jag brukar bara stoppa fast den på byxlinningen.
iPod Shufflen har inbyggd clip-on. Jag brukar bara stoppa fast den på byxlinningen.
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 23:16Värt att säga om Shufflen är ju att det släpptes en ny för någon dag sen, som är rejält mycket dyrare än förra generationen. Men det går fortfarande att köpa den gamla (1gb) för 429 kronor. Den nya (4gb) kostar 895. Den nya har även kontrollerna på sladde
Värt att säga om Shufflen är ju att det släpptes en ny för någon dag sen, som är rejält mycket dyrare än förra generationen. Men det går fortfarande att köpa den gamla (1gb) för 429 kronor. Den nya (4gb) kostar 895. Den nya har även kontrollerna på sladde
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 23:20Den nya har istället röstinterface, lär ju vara lite lättare att navigera.
Men sugigt att man inte kan ha sina egna lurar, ja.
Den nya har istället röstinterface, lär ju vara lite lättare att navigera.
Men sugigt att man inte kan ha sina egna lurar, ja.
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 23:23Är man inte intresserad av garanti så går det ju att fixa. Men då låser man kanske å andra sidan ett par lurar till den spelaren också.
http://techspank.com/?p=215
Är man inte intresserad av garanti så går det ju att fixa. Men då låser man kanske å andra sidan ett par lurar till den spelaren också.
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 23:27Kommer säkert lösningar för att kunna ha vilka hörlurar man vill snart (det brukar det komma) men är ju lite surt att lägga den summan uppe på de 900 man redan lagt. Då är det inte många kronor kvar tills man lika gärna kunde köpt en Nano. Om man inte ser
Kommer säkert lösningar för att kunna ha vilka hörlurar man vill snart (det brukar det komma) men är ju lite surt att lägga den summan uppe på de 900 man redan lagt. Då är det inte många kronor kvar tills man lika gärna kunde köpt en Nano. Om man inte ser
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 11:45Jag har en Nano 4G med Nike+ och Belkin-grunka som jag fäster den på överarmen med. Funkar ypperligt tycker jag 🙂
http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=463811
Jag har en Nano 4G med Nike+ och Belkin-grunka som jag fäster den på överarmen med. Funkar ypperligt tycker jag 🙂
http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=463811
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 11:46Man kan förresten ta loss själva fodralet från armbandet också och använda som bältesclip. Har sladdvinda på armbandet också.
Man kan förresten ta loss själva fodralet från armbandet också och använda som bältesclip. Har sladdvinda på armbandet också.