Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 12:04Sansa Clip är annars ett prisvärt alternativ. (ca 400:- för 2gig) Den är liten och lätt, går att fästa lite var som helst utan att den trillar av och den låter väldigt bra.
Den kan dock vara lite svår att hantera medan man springer, man klarar att byta l
Sansa Clip är annars ett prisvärt alternativ. (ca 400:- för 2gig) Den är liten och lätt, går att fästa lite var som helst utan att den trillar av och den låter väldigt bra.
Den kan dock vara lite svår att hantera medan man springer, man klarar att byta l
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 12:54Ja, har kikat en del på Clip. Den verkar väldigt prisvärd. Lutar åt att det blir en sådan. Det ända jag funderar över är om det inte blir mycket klickande för att hitta låtar om man fyller den, saknar man inte hjulet á la iPod?
Ja, har kikat en del på Clip. Den verkar väldigt prisvärd. Lutar åt att det blir en sådan. Det ända jag funderar över är om det inte blir mycket klickande för att hitta låtar om man fyller den, saknar man inte hjulet á la iPod?
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 13:28Jag tycker det funkar ganska bra så länge man skapar spellistor. Om man bara skulle fylla på med 2gig låtar så skulle det nog bli ganska jobbigt. Gränssnittet är inte perfekt men det är ju en avvägning där jag tycker att formatet på spelaren uppväger myck
Jag tycker det funkar ganska bra så länge man skapar spellistor. Om man bara skulle fylla på med 2gig låtar så skulle det nog bli ganska jobbigt. Gränssnittet är inte perfekt men det är ju en avvägning där jag tycker att formatet på spelaren uppväger myck
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 14:03Staffan, det är därför man har iTunes (som alla annars bara gnäller över)
Staffan, det är därför man har iTunes (som alla annars bara gnäller över)
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 14:54🙂
Fast jag menade klickande på spelaren, inte i datorn. Tror inte iTunes hjälper mot det.
🙂
Fast jag menade klickande på spelaren, inte i datorn. Tror inte iTunes hjälper mot det.
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 19:19Jag har förvisso en pod men jag använder aldrig hjulet när jag är ute å kutar. Kör bara random på allt jag har... även om ambitionen är att jag ska skapa spellistor
Möjligtvis trycker jag på "nästa" om Lotta på bråkmakargatan eller Karlsson på taket komm
Jag har förvisso en pod men jag använder aldrig hjulet när jag är ute å kutar. Kör bara random på allt jag har... även om ambitionen är att jag ska skapa spellistor
Möjligtvis trycker jag på "nästa" om Lotta på bråkmakargatan eller Karlsson på taket komm
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 20:47Vilken KANON-grej!
Nu har jag laddat hem Mixmeister men är osäker på hur jag gör i praktiken.
Skall jag dra över låtarna till Mixmeister för sortering eller ...................?Tacksam om någon vill förbarma sig och ge mig några enkla steg typ
1.......
Vilken KANON-grej!
Nu har jag laddat hem Mixmeister men är osäker på hur jag gör i praktiken.
Skall jag dra över låtarna till Mixmeister för sortering eller ...................?
Tacksam om någon vill förbarma sig och ge mig några enkla steg typ
1.......
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 21:16Harald.
Starta Mixmeister
Klicka och dra in musikfilen du vill mäta!!Voila, (H)
Harald.
Starta Mixmeister
Klicka och dra in musikfilen du vill mäta!!
Voila, (H)
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 22:281. Collect underpants
2. ...
3. Profit!!
1. Collect underpants
2. ...
3. Profit!!
Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 00:34Thomas
Tack - det funkar klockrent (t+)
Skall bli kul att testa!
Thomas
Tack - det funkar klockrent (t+)