Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 18:36Visst fasiken, då får det bli dom 4 B-na - Börs, Beautybox, Busskort och Binda! (H)
Visst fasiken, då får det bli dom 4 B-na - Börs, Beautybox, Busskort och Binda! (H)
Quote from Elias Engqvist on 10 February 2008, 19:52Kolla vikten oxå - inte mer än c:a 0,5 kg bör den väga...
Kolla vikten oxå - inte mer än c:a 0,5 kg bör den väga...
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 20:41Den större, Axiom 22, väger 700gr.
Så Axiom 12 borde inte väga mer iaf.Jag är också sugen på en Axiom 12 f ö.
Den större, Axiom 22, väger 700gr.
Så Axiom 12 borde inte väga mer iaf.
Jag är också sugen på en Axiom 12 f ö.
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 20:58Den såg trevlig ut. Var hittar man en sån?
Den såg trevlig ut. Var hittar man en sån?
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 21:00Googlade runt lite, och det här verkar vara det bästa stället:
http://www.addnature.com/product.asp?dept_id=0&pf_id=MILLETAXIOM12
Googlade runt lite, och det här verkar vara det bästa stället:
http://www.addnature.com/product.asp?dept_id=0&pf_id=MILLETAXIOM12
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 21:31Ja, jag hittade den på Addnature. Jobbar granne med affären så jag ska gå in och titta imorgon - hoppas dom har den hemma....
Ja, jag hittade den på Addnature. Jobbar granne med affären så jag ska gå in och titta imorgon - hoppas dom har den hemma....
Quote from Camilla Höög on 11 February 2008, 10:30Axiome 12 väger 560 gram.
Salomon Raid Revo 20 (17 liters) väger 425 gram, Raid Revo 15 (13 liter) väger 340 gram.
Jag föredrar helt klart Salomons prylar.
Axiome 12 väger 560 gram.
Salomon Raid Revo 20 (17 liters) väger 425 gram, Raid Revo 15 (13 liter) väger 340 gram.
Jag föredrar helt klart Salomons prylar.
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 10:36Så här står det om Salomon Raid Revo 20:
Raid Revo 20
Salomon Raid Revo är en mycket lätt och smidig ryggsäck, perfekt till kortare löpningar. Nya straps med bättre andningsförmåga . Airventsystem hjälper till att hålla din rygg torr.
Just kortare lö
Så här står det om Salomon Raid Revo 20:
Raid Revo 20
Salomon Raid Revo är en mycket lätt och smidig ryggsäck, perfekt till kortare löpningar. Nya straps med bättre andningsförmåga . Airventsystem hjälper till att hålla din rygg torr.
Just kortare lö
Quote from Jonny Persson on 11 February 2008, 10:55Jag har som längst testat att springa i 6 timmar (=måååånga mil) med Raid Revo 15 och det funkade den ypperligt till. 🙂
Jag har som längst testat att springa i 6 timmar (=måååånga mil) med Raid Revo 15 och det funkade den ypperligt till. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 11:26Salomon gör grejer för Adventure races osv 🙂 De korta turerna de snackar om är altså tävlingar som går över en helg eller liknande.
Äger själv en RR 20 SLAB som jag använt på tävlingar som varat över flera dagar.
Enda negativa jag kan komma att tänka p
Salomon gör grejer för Adventure races osv 🙂 De korta turerna de snackar om är altså tävlingar som går över en helg eller liknande.
Äger själv en RR 20 SLAB som jag använt på tävlingar som varat över flera dagar.
Enda negativa jag kan komma att tänka p