Quote from Jan Lundquist on 31 January 2008, 14:04*jag borde lära mig att tänka innan jag skriver*
(#)
*jag borde lära mig att tänka innan jag skriver*
(#)
Quote from Jan Lundquist on 31 January 2008, 14:04*jag borde lära mig att tänka innan jag skriver*
(#)
*jag borde lära mig att tänka innan jag skriver*
(#)
Quote from Bjarne Lewin on 2 February 2008, 10:50Jag blir imponerad och insprirerad, fast jag har ju bara en tiondel av sträckan fast uppför.. lite mer lagom långt och ett bra backpass
Jag blir imponerad och insprirerad, fast jag har ju bara en tiondel av sträckan fast uppför.. lite mer lagom långt och ett bra backpass
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 12:17Efter att ha gått runt på affärer och klämt och kännt på det mesta det hade så blev det att beställa en ny Salomon RR20 S-lab. Alla andra säckar jag kände på tyckte jag "saknade" någonting, men det är alltid svårt att ersätta en personlig favorit 🙂 Prise
Efter att ha gått runt på affärer och klämt och kännt på det mesta det hade så blev det att beställa en ny Salomon RR20 S-lab. Alla andra säckar jag kände på tyckte jag "saknade" någonting, men det är alltid svårt att ersätta en personlig favorit 🙂 Prise
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 18:10Vad tror ni om den här ryggsäcken?
BILD:www.addnature.com/assets/product_images/M/X_MILLETAXIOM12.jpg
Axiome 12
Smidig liten ryggsäck för intensiva aktiviteter som löpning, cykling eller inlines-åkning!
Den kroppsnära passformen med extra ventilation
Vad tror ni om den här ryggsäcken?
BILD:www.addnature.com/assets/product_images/M/X_MILLETAXIOM12.jpg
Axiome 12
Smidig liten ryggsäck för intensiva aktiviteter som löpning, cykling eller inlines-åkning!
Den kroppsnära passformen med extra ventilation
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 18:22Kontrollera vilket vätskesystem som passar och köp det samtidigt!
Då kan du prova om det känns ok.
Försök få en vätskeblåsa med stor öppning så du kan rengöra den.
Kontrollera vilket vätskesystem som passar och köp det samtidigt!
Då kan du prova om det känns ok.
Försök få en vätskeblåsa med stor öppning så du kan rengöra den.
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 18:25Tack! Verkar den bra annars? Jag har aldrig sprungit ett steg med ryggsäck och på söndag ska jag springa förhoppningsvis (om benen pallar) 45 km med rygga... Sen tänkte jag ha den för att kunna springa hem från jobbet ibland (dock inte med ytterkläder/sko
Tack! Verkar den bra annars? Jag har aldrig sprungit ett steg med ryggsäck och på söndag ska jag springa förhoppningsvis (om benen pallar) 45 km med rygga... Sen tänkte jag ha den för att kunna springa hem från jobbet ibland (dock inte med ytterkläder/sko
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 18:32Smink och godis?
Se till så "vikten" hamnar lågt och nära kroppen sedan vill du inte att det rör sig så mycket på ryggen. Det gäller att kunna "dra ihop" säcken och fixera innehållet.
Smink och godis?
Se till så "vikten" hamnar lågt och nära kroppen sedan vill du inte att det rör sig så mycket på ryggen. Det gäller att kunna "dra ihop" säcken och fixera innehållet.
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 18:33och en dauerbinda. man vet aldrig när man snubblar nästa gång
och en dauerbinda. man vet aldrig när man snubblar nästa gång
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 18:35Dom 3 B-na: Börs, Beautybox och Busskort! 😉
Tack för tipset - ska kolla "hopsnörningsmöjligheten"! 😀
Dom 3 B-na: Börs, Beautybox och Busskort! 😉
Tack för tipset - ska kolla "hopsnörningsmöjligheten"! 😀