Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSpringa med ryggsäck
You need to log in to create posts and topics.

TRE MIL TILL JOBBET.. å det springer man??!!!
JEEEEEESSSUUS.. JAg tar avmej hatten och niger djuuuuupt för dej Sara!

R E S P E K T!!!
(L)

Mycket imponerande, Sara! Jag har också tre mil till jobbet men har aldrig ens kommit på tanken.
Däremot har jag cyklat några gånger. Nu har min minste slutat på fritids så det får bli lite oftare den här säsongen...men jag väntar tills det blir ljust!

jag springer ju inte hela vägen så ofta förstås... (H)

Men några gånger om året blir det! Hoppas komma igång med att cykla i alla fall så snart ljuset återvänder och gruset sopas upp!

Nu blir jag besviken!
Springer du inte hela vägen och sedan väntar du på ljuset( i slutet av tunneln) innan du cyklar?
Du får börja flexa efter ljuset.

*asg*

Det händer ju att jag inte pallrar mig ur sängen i tid för att hinna springa hela sträckan innan jag måste vara på jobbet. Då blir det buss del av sträckan. Man kan också se det som att jag är för snål att åka buss hela vägen och springer delar av

Spelar ingen roll Sara.. Du gör det iaf... Du rockar!
(V)

från första maj får jag 350meter till jobbet. då kan jag springa dit.....
jag är så imponerad sara
otroligt

Bra idé Jessica, jag ska börja springa till mitt jobb som ligger 600 m bort. Men om några månader får jag 5-6 km. Då kan det bli mer utmaning, speciellt eftersom jag måste hem på lunch. Det blir en himla massa duschande (#)

600m är prefekt!
Det är ju bara om man har väldigt långt till jobbet man har en giltig ursäkt för att inte springa...en extrasväng så har du 12 km precis som jag 🙂

(Har en bekant som sprang i morse till sitt jobb...48 km tror jag att han samlade innan

...OCH en jädrans massa springande, Stina! (t+)